امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۳۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

استاندار خوزستان از نامزدهای انتخابات خواست در شرایط کرونایی پروتکل‌ها را رعایت و متناسب با مجوزها فعالیت کنند.

به گزارش پنجشنبه تفکر جوان به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، قاسم سلیمانی دشتکی بیان کرد: پروتکل‌های بهداشتی لازم در زمینه انتخابات مشخص شده اند و نامزدها باید آنها را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه بحث کرونا، بحث مرگ و زندگی است، افزود: تلاش‌هایی شد تا میزان ابتلا به کرونا در استان کاهش پیدا کند به شکلی که فوتی‌های خوزستان از حدود ۴۰ تا ۵۰ نفر به سه نفر در روز رسیده و تعداد بستری‌ها از حدود ۲هزار و ۵۰۰ نفر به حدود ۴۰۰ تا ۵۰۰ نفر رسیده است.

استاندار خوزستان بیان کرد: ما دیگر نمی‌توانیم شاهد موج جدید کرونا در خوزستان باشیم، افرادی رعایت نمی‌کنند و دور هم جمع می‌شوند؛ هر چند موجب قوی شدن انتخابات می‌شود اما رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی، پیام‌آور مرگ و ایجاد پیک جدید کرونا است.

وی افزود: اگر موج بعدی کرونا به وجود آید ممکن است تعداد زیادی از مردم از بین بروند از این رو نامزدها و مردم باید پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند تا بازهم شاهد پیک کرونا در استان نشویم.

سلیمانی دشتکی گفت: به پیروی از امام (ره) که در سخت‌ترین شرایط بر انتخابات تاکید داشت، وظیفه داریم تمام تمهیدات را فراهم کنیم تا مردم به پای صندوق‌های رای بیایند و از مردم تقاضا داریم که با شور و شوق به پای صندوق‌های رای بیایند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد