امروز

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۱۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

عبداله ابول پور مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان در بازدید از میزخدمت این شرکت، ضمن تاکید بر موفق بودن طرح راه اندازی میزخدمت، از بالا بردن کیفیت خدمات این شرکت خبرداد و بر الکترونیکی کردن تمامی خدمات تاکید کرد.

به گزارش تفکر جوان به نقل از  روابط عمومی گاز خوزستان، عبداله ابول پور مدیرعامل این شرکت گفت: تاکنون بیش از ۱۷ خدمت از ۲۶ خدمت این شرکت به صورت الکترونیکی ارائه می شود.

وی با اشاره به نقش راه اندازی میزخدمت در الکترونیکی شدن خدمات افزود: در سال گذشته خدمات این شرکت فقط از طریق دفاتر پیشخوان دولت انجام می شد که با راه اندازی میزخدمت حضوری و الکترونیک تعداد زیادی از خدمات گازرسانی حضوری به الکترونیکی تبدیل شد.

ابول پور با بیان اینکه تعداد درگاه های دریافت خدمات در خوزستان افزایش یافته است، تصریح کرد: برای رفاه حال شهروندان و مشترکین گاز خانگی، درگاه های ارائه خدمات گازرسانی را افزایش داده ایم و متقاضیان می توانند از طریق میزخدمت حضوری و الکترونیک، دفاتر پیشخوان دولت، امور مشترکین ادارات گازرسانی و سایت شرکت گاز استان خوزستان نسبت به دریافت خدمات گازرسانی اقدام کنند.

مدیرعامل گاز خوزستان ضمن تاکید بر الکترونیکی کردن خدمات باقی مانده، اظهار داشت: کسانی که خدمات گازرسانی را از طریق سایت شرکت گاز خوزستان دریافت کنند، خدمات را رایگان دریافت خواهند کرد و مشمول پرداخت هزینه های دفاتر پیشخوان دولت نخواهند بود.

عبداله ابول پور مدیرعامل شرکت گاز استان خوزستان بیان داشت: در سال ۹۹ با راه اندازی میزخدمت حضوری و الکترونیک از ورود بیش از ۱۴ هزار نفر به شرکت گاز استان خوزستان و ادارات تابعه جلوگیری شده است که امیدواریم در سال جاری نیز این روند ادامه پیدا کند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد