امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۳۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

علمیات اجرایی احداث باند دوم جاده خرمشهر – اهواز به طول ۲۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال روز سه شنبه با حضور استاندار خوزستان آغاز شد.

به گزارش تفکر جوان مدیر کل راه و شهرسازی خوزستان در حاشیه آیین کلنگ‌زنی پروژه چهاربانده کردن جاده خرمشهر – اهواز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این پروژه در سه مرحله به طول ۱۰۰ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۴ هزار میلیارد ریال اجرا می شود.

رضا رضایی مدت زمان اجرای فاز اول این طرح شامل احداث دوربرگردان ، چندین پل‌ و چهار تقاطع غیر همسطح ۳۶ ماه عنوان کرد و گفت: گام نخست این طرح از کیلومتر ۸۰ تا ۱۰۰ با مشارکت استانداری خوزستان، اداره کل راه و شهرسازی و منطقه آزاد اروند احداث می شود.

وی با اشاره به مزایای احداث این پروژه گفت: این پروژه در رشد و توسعه روستاها و مناطق کمتر توسعه یافته در طول مسیر اهمیت بسزایی دارد.

رضایی در ادامه گفت: کاهش مصرف سوخت و آلایندگی ، کاهش زمان سفر و افزایش ایمنی از دیگر مزایای اجرای این طرح است ضمن اینکه چهار بانده کردن جاده خرمشهر – اهواز علاوه بر تقویت مسایل مربوط به پدافند غیرعامل در منطقه ، تردد کاروان های راهیان نور و زائران اربعین حسینی به سمت مرز شلمچه راتسهیل می کند.

آیین آغاز عملیات اجرایی طرح چهار بانده کردن جاده خرمشهر – اهواز با حضور حجت الاسلام سیدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در استان خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد.

جاده خرمشهر به اهواز به عنوان یکی از مسیرهای صادرات به مرز شلمچه یکی از مسیرهای پرترافیک استان خوزستان است که همواره شاهد حوادث رانندگی است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد