امروز

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۰:۵۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

در اجرای پروژه طرح توسعه میدان های نفتی سپهر و جفیر در استان نفتخیز خوزستان آغاز عملیات حفر نخستین حلقه چاه با دکل ۹۴ فتح شرکت ملی حفاری ایران در روز شمار اجرای پروژه به ثبت رسید.

به گزارش تفکر جوان به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مدیر پروژه حفاری ۶ حلقه چاه در میدان های نفتی سپهر و جفیر روز یکشنبه ( نهم خرداد ۱۴۰۰) در این باره گفت: ملی حفاری در همکاری و مشارکت با شرکت پژواک انرژی در مدت ٢۴ ماه، ۶ حلقه چاه توسعه ای در این میادین حفر و تکمیل می کند که حفر اولین حلقه چاه در میدان جفیر کلید خورد.

سید مجید موسوی گفت: به این منظور دو دستگاه حفاری سنگین ناوگان شرکت اختصاص یافته که پس از عملیاتی شدن دکل حفاری ۹۴ ، برنامه جابجایی دکل ۲۷ فتح نیز در دست اقدام می باشد و امکان استقرار دستگاه حفاری سوم نیز برای شتاب بخشی دراجرای پروژه وجود دارد.

وی افزود: درقالب قرارداد میان شرکت ملی حفاری ایران و شرکت پژواک انرژی، تامین کالا و مواد با شرکت پژواک انرژی و انجام عملیات حفاری (تامین دستگاه حفاری و انجام خدمات فنی ) به عهده شرکت ملی حفاری می باشد.

پروژه طرح توسعه میدان های نفتی سپهر و جفیر از جمله پروژه های توسعه ای شرکت ملی نفت ایران است که در حوزه کاری شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) به عنوان مجری طرح های توسعه میدان های نفتی غرب کارون اجرا می شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد