امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۲۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

به گزارش پایگاه  تفکر جوان ، آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به پشتوانه‌های اسلامی و مردمی نظام جمهوری اسلامی، اظهار کرد، مطالبات معیشتی، صنفی و مدنی منافاتی با طرفداری از نظام و انقلاب ندارد.
آیت الله حیدری در نشست تریبون آزاد در حسینیه الزهراء (س) با فعالان و نخبگان بندر ماهشهر گفت: یکی از مشکلات جدی در راه توسعه بندر ماهشهر، مدیران غیربومی صنایع هستند، به طوری که بیش از ۸۰ درصد آنها غیربومی به‌شمار می‌آیند.
وی افزود: قاعده عقلی و منطقی می‌گوید باید ۵۰ درصد مدیران بومی محلی، ۳۰ درصد استانی و ۲۰ درصد غیراستانی باشند. اما این قاعده در صنایع ماهشهر رعایت نمی‌شود.
وی علت این امر را عدم توجه مسئولان دولتی به خواسته‌ها و شرایط کنونی مردم دانست و گفت: ما دولتی می‌خواهیم که به فکر مردم باشد و مصلحت آنها را در نظر بگیرد.
این استاد حوزه و دانشگاه انتخاب اصلح را امری عقلایی خواند و تأکید کرد: اگر گزینه اصلح رای نیاورد مشکلات موجود ادامه پیدا می‌کند.
آیت الله حیدری، یاس و ناامیدی را نتیجه عملکرد نامناسب و ناکارآمدی مسئولان، تبعیض و ناروایی‌ها دانست و گفت: این یک چالش فکری و اجتماعی و علاج آن ایجاد گفتمان‌های مؤثر و ادامه مطالبه گری است.
عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان گفت: هیچ‌کس نمی‌تواند همه مشکلات کشور را یک شبه حل کند، اما می‌توان گفت یک رئیس‌جمهور عادل می‌تواند سرچشمه فساد را ببندد و کار و تولید رونق بگیرد.
پیش از سخنان آیت الله حیدری، تعدادی از فعالان اجتماعی و سیاسی در ماهشهر ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با قرارگاه مردمی الغدیر، آن را فرصتی و رابطی برای رساندن مشکلات مردم به گوش مسئولان دانستند.
قرارگاه الغدیر در روزهای اخیر و در آستانه انتخابات ریاست جمهوری به منظور جلب مشارکت حداکثری مردم و معرفی گزینه اصلح، تحت اشراف آیت الله محسن حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری به‌طور رسمی در حوزه علمیه الغدیر در اهواز آغاز به کار کرد.
مسئولان این قرارگاه تأکید کردند، باتوجه به اینکه اکثر جریان‌های انقلابی گزینه اصلح خود را سیدابراهیم رئیسی اعلام کردند این قرارگاه نیز همسو با این جریان‌ها، آیت الله رئیسی را گزینه اصلح خود اعلام می‌کند و در این زمینه همه تلاش‌های خود را برای موفقیت وی و اقبال حداکثری از ایشان انجام می‌دهد.
پیش از این و در سال ۹۶، قرارگاه مردمی الغدیر به‌طور خودجوش به امدادرسانی به سیل‌زدگان استان خوزستان و زلزله زدگان استان کرمانشاه پرداخته‌است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد