امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۴۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

در جلسه ای که با حضور عبداله ابول پور مدیر عامل گاز خوزستان، علی فرهمندپور فرماندار دزفول، حجت الاسلام قاضی دزفولی امام جمعه این شهرستان برگزار گردید، بر گازرسانی به صنایع کوچک و بزرگ دزفول اعلام آمادگی شد.

به گزارش تفکر جوان به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، عبداله ابول پور گفت: در آستانه ۴ خرداد سالروز مقاومت و پایداری مردم دزفول در مقابل موشک باران رژیم بعث عراق با حضور در موزه جنگ این شهرستان به یاد شهدای این شهرستان و شهدای گمنام ادای احترام نمود.

وی در نشستی که به همین منظور در مرکز فرهنگی دفاع مقدس دزفول برگزار شد افزود: بیش از ۹۵ درصد از شهرها و روستاهای این شهرستان گازرسانی گردیده و با این میزان گازرسانی، دزفول به عنوان شهرستان سبز معرفی شده است.

ابول پور با بیان اینکه شهرستان دزفول دارای بیش از ۱۱۶ هزار مشترک گاز طبیعی است، تصریح کرد: مردم داری و مشتری مداری و ارائه خدمات با کیفیت در کوتاه ترین زمان ممکن یکی از مهم تربن اولویت های گاز خوزستان است.

مدیرعامل شرگت گاز خوزستان در بخش گازرسانی به صنایع عمده اظهار داشت: در این شهرستان به بیش از ۲۴۰۰ صنعت عمده گازرسانی شده است که ۲۱۹۰ مشترک در بخش شهری و ۲۴۲ مشترک در بخش روستایی فعال می باشد.

او با اشاره به اینکه شرکت گاز خوزستان آمادگی دارد در طرح های صنعتی با محور اشتغالزایی در جهت توسعه گازرسانی حمایت کند، بر ایجاد زیرساخت های لازم در این خصوص تاکید کرد.

ابول پور در بخش دیگری از بازدید خود و با توجه به مناسبت ۴ خرداد سالروز مقاومت و پایداری مردم دزفول با حضور در موزه جنگ این شهرستان ضمن آزادسازی حدود ۱۰۰ کبوتر به یاد شهدای این شهرستان به حرم شهدای گمنام این موزه ادای احترام کرد.

گفتنی است؛ بازدید از اداره گاز شهرستان دزفول، دیدار چهره به چهره و صمیمی با پرسنل این شهرستان و دیدار با امام جمعه و فرماندار شهرستان دزفول از جمله برنامه های حضور مدیرعامل گاز خوزستان در این شهرستان بود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد