امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۱۸ قبل از ظهر

سایز متن   /

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت:  غیر از یک مورد کرونای هندی که در آبادان گزارش شده تا الان مورد جدیدی در این زمینه در خوزستان نداشته ایم.

به گزارش تفکر جوان  دکتر فرهاد ابول نژادیان بامداد پنجشنبه در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: در صورت مشکوک شدن به نوع ویروس، موارد را از نظر متاسیون بررسی می کنیم.

بستری یک هزار و ۱۶۵ بیمار کرونایی در استان

وی افزود: در حال حاضر یک هزار و ۱۶۵ بیمار کرونایی در بیمارستان های خوزستان بستری بوده و روند کاهشی استان همچنان ادامه دارد اما این روند در روزهای اخیر کند شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: با توجه به بازگشایی کاملی که در استان اتفاق افتاد و عوارض تجمعات بعد از عید فطر، در یک هفته گذشته روند کاهشی بیماری، کندتر شده ولی افزایشی نیست.

وی افزود: ممنوعیت تردد بر اساس پروتکل های بهداشتی همچنان در استان برقرار بوده و مردم نباید تصور کنند که همه چیز تمام شده است.

ممکن است ۲ تا سه روز واکسیناسیون انجام نشود

ابول نژادیان با بیان اینکه واکسیناسیون افراد بالای ۶۵ سال در حال انجام بوده، اما ممکن است در روزهای آینده میزان واکسن به پایان برسد گفت: قرار بود محموله واکسن وارد کشور شود که این امر با تاخیر انجام می شود به همین دلیل ممکن است ۲ تا سه روز واکسن نداشته باشیم.

وی بیان کرد: حدود ۷۷ درصد افراد بالای ۸۰ سال، ۷۲ درصد افراد ۷۵ تا ۷۹ سال، ۶۵ درصد افراد ۷۰ تا ۷۴ سال و ۴۶ درصد افراد ۶۵ تا ۶۹ سال استان واکسینه شده اند و انتظار داریم مابقی این افراد هر چه سریع تر به مراکز بهداشتی مراجعه کنند.

در حال حاضر ۱۶ شهرستان خوزستان در وضعیت نارنجی و ۱۱ شهرستان زرد هستند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد