امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۰۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان با معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه آهن جمهوری اسلامی ایران دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار تفکر جوان به نقل از روابط‌عمومی، امین ابراهیمی مدیرعامل یکم خردادماه ۱۴۰۰ به همراه مرتضی پورعبدی مدیر حمل و نقل صنعتی  و علی قبادی مدیرعامل شرکت چندوجهی فولاد لجستیک در دفتر راه‌ آهن جمهوری اسلامی ایران با سعید رسولی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل راه‌ آهن دیدار کردند.
در این دیدار که مرتضی جعفری معاون بازرگانی و بهره‌برداری راه‌آهن کشور نیز حضور داشت، رسولی به همکاری دیرینه راه‌آهن با شرکت فولاد خوزستان اشاره کرد و افزود: حمل‌ و نقل ریلی یکی از امن‌ترین راه های مواصلاتی کشور به شمار می‌آید. افتخار داریم که پیشینه‌ی همکاری راه‌آهن کشور با شرکت فولاد خوزستان به چهار دهه پیش برمی‌گردد. در این مدت همکاری نزدیک و تبادل اطلاعات میان متخصصان شرکت فولاد خوزستان و همکاران راه‌آهن باعث توسعه و سهولت در بارگیری و تخلیه مواد مورد نیاز شرکت فولاد خوزستان شده است.
امین ابراهیمی مدیرعامل شرکت فولاد خوزستان ضمن تشکر از همکاری صمیمانه‌ی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت‌:  فولاد خوزستان یکی از شرکت‌های صادرات‌ محور است، از طرفی حمل‌‌و‌نقل مواد اولیه و صادرات از طریق راه‌آهن ایمن‌تر و به صرفه‌تر است.
ابراهیمی در ادامه گفت: همکاری شرکت فولاد خوزستان و راه‌آهن فقط به حمل‌ونقل محدود نیست و تبادل اطلاعات و تخصص در کنار استفاده از تجربه‌های موفق نیز در دستور کار است. بارگیری ریلی، حمل، ورود و تخلیه به موقع سنگ آهن منجر به پایداری تولید می‌شود. انتطار داریم، شرکت راه‌آهن نسبت به ایجاد قطار باری برنامه‌ای و کاهش هزینه‌های حمل‌و‌نقل ریلی همکاری کند.
مدیرعامل راه‌آهن کشور ضمن تایید به ادامه‌ی همکاری مستمر و صمیمانه با فولاد خوزستان گفت: برای اجرایی نمودن خواسته‌های فولاد خوزستان کارگروهی با مسئولیت معاون بازرگانی و بهره‌برداری تشکیل می‌شود.
اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد