امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۵۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

عبداله ابول پور مدیر عامل شرکت گاز خوزستان در سالروز حماسه سوم خرداد آزادسازی خرمشهر ضمن بازدید از پروژه های گازرسانی و اداره گاز این شهرستان از مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر بازدید و بر گرامیداشت ایام دفاع مقدس به عنوان یک وظیفه فرادستگاهی تاکید کرد.

به گزارش تفکر جوان به نقل از روابط عمومی شرکت گاز استان خوزستان، عبداله ابول پور مدیر عامل این شرکت در بازدید از پروژه های گازرسانی و اداره گاز شهرستان خرمشهر گفت: از شروع گازرسانی به شهرستان خرمشهر در سال ۸۴ تاکنون بیش از ۴۰ هزار ظرفیت اشتراک پذیری ایجاد شده است و به ۳۳ هزار مشترک گاز رسانی شده است.

وی گازرسانی به یک نیروگاه و ۳۰ مشترک صنعتی و ۳ جایگاه سی ان جی را از اقدامات صورت گرفته در شهرستان خرمشهر برشمرد و افزود: بخشی از معضلات مربوط به اشتغال خرمشهر را می‌توان با استفاده از توسعه گازرسانی به صنایع کوچک و بزرگ برطرف کرد.

ابول پور با بیان این که میزان مصرف گاز این شهرستان در سال ۹۹ بیش از ۲ میلیارد مترمکعب بوده است، تصریح کرد: از پذیرش درخواست های سرمایه گذاری در بخش صنایع جهت توسعه گازرسانی و ایجاد ارزش افزوده استقبال می‌کنیم.

مدیر عامل شرکت گاز استان خوزستان از دیگر برنامه‌های حضور در شهرستان خرمشهر را بازدید از مرکز فرهنگی دفاع مقدس خرمشهر و ادای احترام به شهدای گمنام این مرکز این مرکز اشاره کرد و گفت: گرامیداشت ایام دفاع مقدس یک وظیفه فرا دستگاهی است و همه نهادها و اقشار مختلف مردم باید خود را وامدار دفاع مقدس بدانند.

وی در حاشیه بازدید از موزه جنگ خرمشهر افزود: به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر, معاون وزیر و مدیر عامل شرکت ملی گاز ایران پیامی ارسال کردند که این پیام در یادمان شهدای گمنام قرائت شد.

گفتنی است از دیگر برنامه‌های حضور مدیر عامل شرکت گاز خوزستان در شهرستان خرمشهر دیدار با سرهنگ لویمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج این شهرستان, دیدار با پرسنل اداره گاز خرمشهر و بازدید از پروژه های این شهرستان را می‌توان ذکر کرد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد