امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۳:۰۵ بعد از ظهر

سایز متن   /

شهردار اهواز با حضور در منزل شهروند خیر اهوازی آقای اقبال حمید که تعدادی از تجهیزات مورد نیاز آتش نشانی را تهیه و اهدا کرده بود، از این اقدام وی تقدیر و تشکر کرد.
ابراهیم نوشادی در این دیدار با اشاره به مشکلات موجود در شهر اهواز، اظهار داشت: در استانداردهای مدیریت شهری، ۱۲۶ شاخص تعریف شده که متاسفانه کلانشهر اهواز در تمامی این شاخص ها با مشکل مواجه است.
وی افزود: این شاخص ها در کلانشهرهای دیگر به میزان زیادی نمره قابل قبول دارد اما در اهواز ما هنوز درگیر نظافت شهر، سگ های بلاصاحب، فضای سبز، آسفالت و مشکلاتی از این قبیل هستیم که باعث شده، کیفیت زندگی شهروندان نیز تحت الشعاع این معضلات قرار گیرد.
نوشادی عنوان کرد: علاوه بر این شاخص های منفی، حدود ۴۰ چالش بزرگ مانند دفع آبهای سطحی و مشکل دفن زباله های شهری در این شهر وجود دارد که مشکل را برای مدیریت شهر بسیار سخت تر کرده است.
شهردار کلانشهر اهواز بیان داشت: باتوجه به منابع درآمدی محدود و تنها راه نجات برای رهایی از مشکلات موجود در اهواز، مشارکت شهروندان و بخش خصوصی است که اقدامی ارزشمند می باشد.
وی خطاب به آقای حمید، شهروند خیر اهوازی، گفت: کمک های شما به عنوان خیر شهری همان اجر و پاداش خیر مدرسه ساز و مسجدساز را خواهد داشت زیرا از مال خود برای رفاه بیشتر مردم هزینه کرده اید.
نوشادی ضمن تقدیر مجدد از این شهروند خیر اهوازی، عنوان کرد: امیدواریم این اقدام خیرخواهانه و حرکت به یاد ماندنی شما، باعث باز شدن راهی برای مشارکت دیگر خیران در زمینه های مختلف شهری باشد تا بتوانیم با همراهی شما عزیزان، اهوازی آباد با شاخص های مناسب در شأن مردم داشته باشیم.

اقبال حمید، شهروند خیر اهواز نیز در ادامه این دیدار، ضمن تقدیر از حضور شهردار اهواز، گفت: همه شهروندان اهوازی شاهد مشکلات و کمبودهای این شهر هستند و روزانه با آن زندگی می کنند.

وی افزود: من به عنوان یکی از شهروندان اهوازی، کمک به ارتقاء سطح کیفی خدمت رسانی به مردم را در حد توان خودم وظیفه می دانم و از این پس نیز آماده هرگونه کمک خواهم بود.
حمید در پایان از دیگران خیران خواست تا در بخش های مختلف به یاری شهر اهواز بیایند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد