امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۳۵ قبل از ظهر

سایز متن   /

به گزارش تفکر جوان ، مهندس عبدالمجید میرزاپور مدیر عامل شرکت کشت و صنعت کارون با اعلام این خبر گفت : عملیات برداشت و بهره برداری در این مجتمع عظیم صنعتی امروز دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه۱۴۰۰ با تولید قریب۱۷۰ هزارتن شکر زرد با تلاش همکاران سخت کوش این مجتمع به پایان رسید.
وی گفت: این مقدار شکر از یک میلیون و پانصد و بیست هزار تن نیشکر حمل شده به آسیابهای کارخانه در یک فرایند منسجم با بیش از ۱۱ درصد استحصال تولید شده است که در سالها فعالیت این شرکت کم سابقه بوده است.
مدیر عامل کشت و صنعت کارون در ادامه ضمن قدردانی از پیمانکاران، شرکت های خدمات دهنده، فروشندگان کالا و مسئولین استان و شهرستان های همجوار در رفع مشکلات و موانع تولید خاطر نشان کرد: مشکل کم آبی در تابستان سال جاری یکبار دیگر بعنوان یک معضل گریبان بخش کشاورزی را خواهد گرفت که خوشبختانه با برنامه ریزی های در دست اقدام و با استفاده از تجربه خشکسالی سنوات پیشین این معضل را از پیش رو خواهیم برداشت.
مهندس میرزاپور در پایان اذعان داشت: ادامه روند موجود با رفع نقاط ضعف و بهبود ارکان مثبت ، تداوم و ثبات در امر تولید به حول قوه خداوند و همت بلند همکاران ادامه خواهد داشت و چشم انداز این شرکت در بهره برداری سال ۱۴۰۱-۱۴۰۰ رسیدن به راندمان های بهتر در حوزه کشاورزی و صنعت است که این امر با تدارک مناسب در حوزه پشتیبانی و اورهال کارخانه و همچنین عملیات داشت و کاشت در حوزه کشاورزی به منصه ظهور خواهد رسید.
گفتنی است کشت و صنعت کارون با افزون بر ۴۵هزار هکتار اراضی کشاورزی و کمپ صنعتی در حوزه تولید استراتژیک شکر از جمله شرکت های تاثیر گذار در شمال استان خوزستان و در ایران است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد