امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۲۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

یک نیکوکار دزفولی ۷۰۰ سبد کالا و ۵۰۰ پرس غذا و خیران هلال احمر این شهرستان یک هزار و ۵۰۰ پرس غذا تهیه و بین نیازمندان توزیع کردند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول در گفت و گو با خبرنگار تفکر جوان افزود: یکی از خیران شهرستان دزفول در ادامه رزمایش ایران همدل، این سبدهای غذایی و غذاهای گرم را به نیازمندان زیرپوشش این نهاد حمایتی در ماه مبارک رمضان و شرایط بحران کرونا اهدا کرده است.

مسعود رحیمی ارزش کمک‌های این خیر نیک اندیش به کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول را ۲ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد و بیان کرد: باتوجه به تأکید مقام معظم رهبری بر لزوم حمایت از اقشار آسیب دیده در ماه مبارک رمضان و همچنین دوران شیوع ویروس کرونا، رزمایش بزرگ ایران همدل در راستای کمک مؤمنانه به نیازمندان و فقرای جامعه در ماه مبارک رمضان برگزار شده است.

وی رویکرد این رزمایش را فراهم آوردن زمینه حضور خیران و برنامه‌ریزی عملیاتی برای رفع مشکلات اقشار آسیب‌دیده از کرونا دانست  افزود: حضور حداکثری خیران و نیکوکاران در این رزمایش از اهداف کمیته امداد است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول اظهارداشت: هم اکنون کمیته امداد دزفول حمایت از هفت هزار خانواده ایتام و نیازمند را در شهرستان عهده دار است.

 

خیرین هلال احمر یک هزار پرس غذا برای نیازمندان دزفول تهیه کردند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر دزفول گفت: خیران هلال احمر دزفول یک‌هزار پرس غذای گرم تهیه و بین نیازمندان شهرستان توزیع کردند.

مصطفی طحان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هزینه این غذاهای گرم توسط خیرین و هلال احمر تامین و با همکاری ستاد اربعین تهیه شدند.
وی با اشاره به توزیع روزانه ۳۰۰ پرس غذا در قالب این طرح اظهارداشت: هر سال طرحی به نام همای رحمت در ماه رمضان توسط هلال احمر برای جمع آوری کمک های خیرین و توزیع سبدهای حمایتی اجرا می‌شود که امسال علاوه بر تهیه و توزیع غذای گرم، حدود ۳۰۰ بسته معیشتی نیز توسط هلال احمر و خانه‌های هلال توزیع شد.

به گزارش ایرنا، یکهزارو ۶۰۰ بسته معیشتی نیز روز گذشته(دوشنبه) توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) تهیه و بین نیازمندان دزفول توزیع شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد