امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۹:۲۱ قبل از ظهر

سایز متن   /

استاندار خوزستان گفت: وضعیت کرونا در این استان با کمک بسیج و سایر عوامل سیر کاهشی یافته است.

به گزارش تفکر جوان به نقل از روابط عمومی استانداری خوزستان، قاسم سلیمانی دشتکی در حاشیه بازدید از روند کمک‌های مومنانه در قرارگاه شهید سلیمانی در اهواز بیان کرد: از سپاه و بسیج به خاطر کمک‌های مومنانه خوبی که در دوران کرونا انجام داده و نیز همراهی در مدیریت کرونا ، تشکر می‌کنم و از همراهی ای که در مدیریت کرونا دارند تقدیر و تشکر دارم.

وی گفت: مجموعه این اقدامات باعث شد که ما از دوران سخت گذر کنیم چون ویروس انگلیسی کرونا از خوزستان شروع شد و دردسر زیادی در استان ایجاد کرد و هم اکنون خوشبختانه به دنبال تلاش همگان از جمله بسیج در حال طی شدن این دوره، و سیر نزولی بیماری هستیم و امیدواریم این ویروس را بیش از پیش کنترل کنیم.

وی با تشکر از بسیج و سپاه در تمام ابعاد حکومتی و ملی افزود: دوستان بسیجی هم در دفاع از تمامیت ارضی کشور و هم در دفاع از تمامیت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی و نیز در ابعاد اقتصادی، عمرانی و فرهنگی همیشه حضور موثر و فعال داشته‌اند.

سلیمانی دشتکی گفت: بسیج در بحث مبارزه با ویروس منحوس کرونا نقش بسیار مهمی در قالب طرح شهید سرافراز ما، سردار سلیمانی ایفا کرد و به کمک کادر بهداشت و درمان آمد و با کمک عوامل دیگر توانستند زنجیره کرونا را قطع کرده و تا حد زیادی جلوی انتشار و ابتلای بیشتر را بگیرند.

استاندار خوزستان افزود: بسیج و سپاه در این طرح با قرنطینه کردن و با انجام تست از اطرافیان بیماران کرونایی و مراقبت از افراد دارای بیماری زمینه‌ای کار بزرگی کردند.

وی ادامه داد: بسیج و سپاه در کنار این کار بزرگ نقش مهمی در توجه به معیشت مبتلایان و نیازمندان داشت و در قالب کمک مومنانه توانست بخش وسیعی از کمک ها را دریافت کند چون مردم به بسیج و مسوولان اعتماد دارند و توانستند محموله‌ها و بسته‌های مختلف غذایی ، بهداشتی و دارویی را آماده کنند.

استاندار خوزستان بیان کرد: امروز هم شاهدیم اقلام خوبی با کمک آموزش و پرورش تهیه شده و برای کمک به نیازمندان توزیع می‌شود گرچه در ماه مبارک رمضان هم این کار انجام شده و ادامه دارد.

طبق اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز میزان بستری و ابتلای کرونا در خوزستان ۲۴ درصد کاهش یافته است.

هم اکنون سه شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۴ شهرستان نارنجی و ۱۰ شهرستان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

در دوران شیوع کرونا با دستور رهبر معظم انقلاب کمک‌های مومنانه از سوی اقشار مختلف، شرکت‌ها و سپاه و بسیج به خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا توزیع می‌شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد