امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۲۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: بازیکنان فولاد امشب جانانه جنگیدند و با شکست گل گهر کار بزرگی انجام دادند.

به گزارش تفکر جوان جواد نکونام  پس از برد تیمش مقابل گل گهر در نشست خبری اظهار داشت: ابتدا به هواداران و تمام مردم استان تبریک می‌گویم و این برد شیرین و دلچسب را به آنها تقدیم می کنم.

وی افزود: بعد از بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا که در گروه سختی قرار داشتیم امروز بازیکنانمان بسیار با کیفیت بازی کردند. خوشحالیم از این که توانستیم یک تیم خوب را شکست دهیم و معتقدم هیچ تیمی به اندازه ما نتوانسته بود گل گهر را تحت فشار قرار دهد.

سرمربی فولاد گفت:  در یکی ۲ صحنه تمرکزمان را از دست دادیم و به حریف موقعیت دادیم اما در کل از نظر فوتبالی برتر از حریف بوده و مستحق برد بودیم.

وی ادامه داد: وقتی حریف بازی مستقیم انجام داد مجبور شدیم دفاع کنیم و ناخواسته عقب کشیدیم. ما تا روز آخر تلاش خود را می کنیم و در میدان می جنگیم و امیدوارم نتایج خوبی کسب کنیم.

نکونام با بیان اینکه سازمان لیگ در خصوص فرسایشی شدن لیگ تقصیری ندارد گفت: ما از عربستان نامه نگاری کردیم تا یک روز بازی لیگ برتر ما را عقب بیندازند اما صراحتا به ما گفتند که این کار را نمی کنند اما بازی های ۲ تیم دیگر به عقب افتاد.

وی با اشاره به اینکه هیچ برنامه ریزی برای کمک به ما صورت نمی گیرد افزود: الان سه بازی عقب افتاده ما در خانه است اما طوری برنامه ریزی می کنند که یک بار در خانه و یک بار بیرون از خانه بازی کنیم.

سرمربی فولاد گفت: تیم ما هیچ زوری ندارد و باید تمکین کنیم. پنجره ما بسته بود و نتوانستیم بازیکن بگیریم با این وجود تا روز آخر قول می‌دهم تمام توانم را برای فولاد بگذارم هر چند شرایط ما نسبت به دیگر تیم ها خاص است.

دیدار تیم های فولاد و گل گهر با برتری یک بر صفر فولاد به پایان رسید.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد