امروز

چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۴۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: بازی سختی در برابر نفت آبادان برگزار کردیم و خیلی خوش شانس بودیم که پیروز شدیم.

به گزارش تفکر جوان  علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی تیم های صنعت‌نفت آبادان و آلومینیوم اراک اظهار داشت:می‌دانستیم بازی سختی پیش‌رو داریم و خود را آماده یک دیدار پرفشار کرده بودیم.

وی افزود: صنعت‌نفت در نیم فصل اول تیم‌های مدعی را در آبادان تحت فشار قرار داده بود و به برتری رسیده بود ولی با تلاش بازیکنانمان به برد بزرگی برابر این تیم دست یافتیم.

سرمربی آلومینیوم اراک با تقدیر از عملکرد طالب ریکانی بازیکن تیم صنعت‌نفت گفت: این بازیکن زمانی که صاحب توپ می‌شود تیم رقیب هم از نوع بازی وی لذت می‌برد، این بازیکن باید الگوی دیگر بازیکنان آبادانی باشند و به این تیم بازگردند.

منصوریان بیان کرد: آبادان و استان خوزستان خوزستان گنجینه‌ای از استعداد هستند که باید مورد حمایت قرار گیرند.

وی افزود: ما در دقایق پایانی خیلی تحت تاثیر بازی میزبان خود قرار گرفتیم ولی دروازه‌بان ما درخشش خیره کننده‌ای داشت و مانع گلزنی حریف شد.

سرمربی تیم آلومینیوم اراک گفت: در دقایق پایانی هم ما هم تیم صنعت‌نفت موقعیت‌های خوبی داشتیم ولی درنهایت پیروز شدیم و به سه امتیاز بسیار مهم دست یافتیم.

منصوریان در پایان با تشکر از عوامل باشگاه صنعت‌نفت آبادان گفت: از روز گذشته مسوولان این باشگاه همکاری لازم را با ما داشتند و زمین تمرین را در اختیار ما گذاشتند.

 

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در نشست خبری حضور نیافت

سید سیروس پورموسوی سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان پس از شکست برابر آلومینیوم اراک در نشست خبری پس از بازی حضور نیافت.

در حالی که اصحاب رسانه آبادانی در انتظار نظرات سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در خصوص دیدار این تیم برابر آلومینیوم اراک بودند وی بر خلاف قوانین لیگ برتر در این نشست حضور نیافت.

تلاش هیات فوتبال آبادان و نماینده فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران برای حضور سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت در نشست خبری پس از این دیدار به نتیجه نرسید.

تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان امشب از هفته بیست و دوم لیگ برتر برابر میهمانش آلومینیوم اراک با یک گل شکست خورد.

این شکست خانگی اعتراضات تماشاگران آبادانی را در پی داشت.

تیم فوتبال آلومینیوم اراک امشب از هفته بیست و دوم لیگ برتر برابر میزبانش صنعت نفت آبادان با یک گل به برتری رسید.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد