امروز

چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۲۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

سرمربی تیم فولاد خوزستان گفت: گل گهر تیم پر مهره و با کیفیتی است که از فصل گذشته تاکنون برنامه ریزی خوبی در لیگ برتر داشته است.

به گزارش  تفکر جوان جواد نکونام  در نشست خبری پیش از دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان بیان کرد: این بازی هم مثل تمام بازی‌ها، سختی خاص خودش را دارد.

وی گفت: نتایج تیم گل‌گهر نشان از کیفیت‌ این تیم داشته و به طور قطع کار سختی برابر حریف داریم.

وی بیان کرد: برای بازی فردا مقابل گل گهر، سایر بازیکنان تیم کاملا آماده هستند و تمام تلاشمان را می‌کنیم تابهترین عملکرد را داشته، و نتیجه لازم را کسب کنیم.

وی به آمادگی تیمش برای بازی فردا اشاره کرد و افزود: ما به تازگی از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا برگشته‌ایم و آمادگی خوبی داریم، اما متاسفانه هفت بازیکن‌ خود را برای بازی فردا در اختیار نداریم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: در بازی با النصر عربستان نسبت به تیم ما کم لطفی کردند و چند بازیکن‌ ما کرونایی شدند و در ادامه شرایط ما خیلی سخت شد.

وی ادامه داد: هفت بازیکنی که آنها را در اختیار نداریم جزو نفراتی بودند که در لیگ قهرمانان آسیا برای ما بازی کردند و به آنها نیاز داشتیم.

نکونام گفت: روز اولی که به باشگاه فولاد آمدم، بنا داشتم ابتدا ثبات را به تیم بیاورم و سال دوم به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم اما به لطف خداوند در سال اول به لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کردیم و توانستیم به مرحله گروهی صعود کنیم که کار سخت و سنگینی بود.

وی افزود: تیم العین تیمی بود که در لیگ امارات الوحده را در زمین خودش چهار بر یک شکست داد و تیم شارجه را ۲ بر صفر شکست داده بود اما ما تیم پر قدرت العین را شکست دادیم و به مرحله گروهی راه یافتیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با بیان اینکه به لحاظ روحی کاملا آماده هستیم گفت: از روز اول که وارد این تیم شدم، تمام تمرکز خود را برای گرفتن بهترین نتیجه متمرکز کرده بودم.

وی افزود: بازیکنان ما تاکنون کار بزرگی انجام داده و شرایط خوبی را برای فولاد رقم زده اند اما تمام تلاش‌ خود را می‌کنیم تا شرایط مان را بهبود بخشیم.

نکونام گفت: تاکنون هیچ قول و تعهدی به کسی ندادم و تمام تمرکزم در تیم فولاد، ارایه یک بازی خوب همراه با نتیجه بوده است.

وی افزود: با توجه به پنجره بسته نقل و انتقالات و تعداد مصدومانی که داریم، شرایط تیم ما اصلا خوب نیست اما تلاش می‌کنیم تا این کمبودها را در مسابقات جبران کنیم.

دیدار عقب افتاده تیم‌های فولاد و گل گهر سیرجان  در ورزشگاه شهدای فولاد در اهواز برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد