امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۷:۲۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

دبیر شورای سلامت اهواز از واکسیناسیون ۷۶ درصد افراد بالای ۸۰ سال منطقه شرق اهواز در مقابل کرونا خبر داد و گفت: انتظار داریم بقیه سالمندان گروه هدف هر چه سریعتر نسبت به دریافت واکسن اقدام کنند.

امراله مردانی در گفت و گو با تفکر جوان بیان کرد: از زمان آغاز واکسیناسیون سالمندان بالای ۸۰ سال تاکنون ۶۹ درصد سالمندان بالای ۸۰ سال در حوزه غرب اهواز واکسینه شده‌اند.

وی با بیان اینکه افراد بالای ۸۰ سال تا روز جمعه (۱۷ اردیبهشت ) مهلت دارند که واکسن خود را دریافت کنند افزود: از این افراد خواهش می کنیم حداکثر تا فردا به نزدیک ترین پایگاه بهداشت محل سکونت خود مراجعه کنند.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز بیان کرد: خوشبختانه ترس سالمندان از زدن واکسن کمتر شده و اکنون مهمترین مشکل ما، بحث آمد وشد آنها است.

وی با بیان اینکه با توجه به اینکه برخی از سالمندان بالای ۸۰ سال در بستر بیماری هستند، کادر بهداشتی به نزد آنها رفته و کار واکسیناسیون را انجام می‌دهند ادامه داد: واکسیناسیون گروه سنی بالای ۷۵ سال را شروع خواهیم کرد به این صورت که ابتدا ماموران مراکز بهداشت با این افراد تماس برقرار خواهند کرد.

رییس مرکز بهداشت شرق اهواز ادامه داد: تداخل گروه های هدف برای دریافت واکسن، باعث شلوغی مراکز شده و سالمندان معطل می‌شوند پس بهتر است که در زمان تعیین شده به مراکز مراجعه کنند.

وی در خصوص مراسم شب‌های قدر گفت: در این شب‌ها بازدید ماموران بهداشت به خوبی انجام می‌شود و خوشبختانه هیات ها، مساجد و حسینیه‌ها در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی به خوبی با ما همکاری داشتند.

مردانی افزود: از مردم تقاتضا داریم به خاطر وضعیت کرونا، امسال از دید و بازدید عید فطر صرف نظر کنند تا روند بیماری کاهشی شود.

هم اکنون هفت شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز، ۱۱ شهرستان نارنجی و ۹ شهرستان زرد هستند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد