امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۳:۱۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

استاندار خوزستان گفت: نحوه برگزاری راهپیمایی روز قدس امسال با توجه به دستورالعمل ستاد ملی مدیریت کرونا خواهد بود.

به گزارش تفکر جوان  قاسم سلیمانی دشتکی در حاشیه نشست راهبردی کاهش تصادفات خوزستان در سرسرای استانداری در جمع خبرنگاران بیان کرد: روز قدس روز حمایت همه جانبه مسلمانان و مردم کشورهای اسلامی، از مردم مظلوم فلسطین است اما امسال به دلیل شیوع کرونا برای نحوه برگزاری راهپیمایی روز قدس منتظر دستورالعمل ستاد ملی کرونا هستیم.
وی گفت: احتمالا راهپیمایی روز قدس امسال همچون سال‌های گذشته به صورت عظیم و گسترده برگزار نشود.

استخدام بدون برنامه پاکبان در شهرداری کوت عبداله
استاندار خوزستان ادامه داد: باید مشخص شود که شهرداری کوت عبداله(مرکز شهرستان کارون) چه تعداد پاکبان نیاز دارد و به چه دلیل و از چه راهی پاکبان بیش از نیاز منطقه جذب کرده است.
سلیمانی گفت: جذب بیش از اندازه پاکبان در شهرداری کوت عبداله باعث شده تا این شهرداری در پرداخت حقوق و مزایای کارکنان خود با مشکلاتی روبه رو شود.

وی ادامه داد: طبق آماری که به دستم رسیده ۴۰۰ پاکبان در شهرداری کوت عبداله نیاز است این در حالی است که یک هزار نیروی پاکبان در این شهرداری جذب شده است.
استاندار خوزستان  با بیان اینکه هرگونه جذب نیرو بدون ضابطه، با سفارش و یا از سوی مدیران ممنوع است افزود: دستگاه‌ها برای جذب نیرو باید از آزمون استفاده کنند.
وی گفت: تلاش داریم شرایط فعلی را ساماندهی کنیم و منبعی را برای پرداخت حقوق و معوقات کارکنان در دستگاه‌های مختلف تعیین کنیم.
وی با بیان اینکه بیشتر افرادی که از سوی شهرداری‌ها جذب می‌شوند در سیستم شهرداری مشغول نیستند ادامه داد: به عنوان مثال در استانداری خوزستان ۶۰ نفر از سوی شهرداری جذب شدند و حقوق این افراد هم به شهرداری پرداخت می‌شود؛ اگر این افراد را شهرداری جذب کرده چرا در دستگاه دیگری مشغول به کار هستند؟ لذا باید جلوی این گونه اقدامات گرفته شود.
قوه قضاییه مخلان امنیت را به اشد مجازات برساند
استاندار خوزستان گفت: از نیروی انتظامی و قوه قضاییه تقاضا دارم که با افراد شرور و کسانی که قانون را زیر پا گذاشته و باعث ناهنجاری در جامعه می‌شوند شدیدترین برخورد را داشته باشند.
وی گفت: نیروی انتظامی با افرادی که در سطح شهرها و آیین‌ها از اسلحه استفاده می‌کنند به شدت برخورد کند و اسلحه آنها را ضبط کند.
روز گذشته در یک آیین تشییع در هندیجان افرادی بر اساس رسوم غلط طایفه‌ای، اقدام به تیراندازی با اسلحه کردند که موجب رعب و وحشت شهروندان شد.ماموران انتظامی در برخورد با این قانون شکنی ۲۳ نفر را دستگیر کردند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد