امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۳۰ بعد از ظهر

سایز متن   /

نتایج ضعیف و دور از انتظار تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در دیدارهای اخیر نارضایتی هواداران این تیم را در پی داشته است.

به گزارش تفکر جوان تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان که در نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر در حد و اندازه‌ یک تیم مدعی ظاهر شد و چند هفته را نیز در صدر جدول قرار گرفت در نیم فصل دوم نتوانسته است گلی وارد دروازه حریفان کند.

جمعی از هواداران آبادانی تیم فوتبال صنعت نفت با تجمع مقابل باشگاه صنعت نفت با در دست داشتن دست نوشته ای خواستار برکناری عیسی‌زاده از مدیر عاملی این باشگاه شدند.

این افراد نیز در محل تمرین این تیم تجمع کرده بودند مدیر عامل باشگاه صنعت نفت آبادان را متهم اصلی کسب نتایج ضعیف این تیم معرفی کردند.

تعدادی از این هواداران به خبرنگار تفکر جوان گفتند: خواست هواداران حضور پرقدرت تیم در لیگ برتر است ولی مدیران باشگاه به این خواسته هواداران توجه نکردند لذا باید پاسخگو باشند.

آنها اظهار داشتند: تیم صنعت نفت متعلق به مردم آبادان است و خواسته هواداران تغییر سرمربی و مدیریت این باشگاه است.

به گفته آنان امسال نفتی‌ها پس از کش و قوس فراوان سیدسیروس پورموسوی را روی نیمکت خود دیدند و این مربی با آوردن بازیکنان با تجربه لیگ را مقتدر آغاز کرد و توانست از نفت آبادان یک مدعی تمام عیار بسازد اما در نیم فصل دوم ورق برگشت و این تیم توان گلزنی به حریفان را از خود بروز نداد.

قبول شکست در برابر تیم لیگ دسته یکی خیبر خرم‌آباد در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی باعث گله‌مندی هواداران صنعت‌نفت آبادان و اعتراض آنها نسبت به عملکرد تیم، کادر فنی و مدیریت باشگاه شد و با حضور در محل تمرین این تیم خواستار استعفای علی عیسی‌زاده مدیر عامل باشگاه و سید سیروس پورموسوی سرمربی این تیم شدند.

مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: کسب نتایج دور از انتظار تیم صنعت‌نفت رضایت بخش نیست و هواداران حق دارند به این موضوع معترض باشند.

علی فیروزی اظهار داشت: البته این تیم توانایی زیادی دارد و قطعا با استقاده از بازیکنان آینده‌دار خود می‌تواند همانند نیم فصل اول در کسب نتایج موفق عمل کند.

وی افزود: هواداران صاحب اصلی تیم فوتبال صنعت‌نفت هستند ولی اکنون زمان حمایت همه جانبه از تیم است و آنها باید بیشتر از گذشته از این تیم حمایت کنند.

فیروزی بیان کرد: ما هم مانند هواداران نگران تیم هستیم ولی با این داشته باید از تیم حمایت کرد تا هفته‌های باقی مانده لیگ را با موفقیت پشت سر بگذاریم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان نیز گفت: تیم از نظر کیفی مشکلی ندارد، این بازیکنان همان‌هایی هستند که چند هفته در صدر بودند و هفته‌ها هم مدعی صعود، با این حال اعتقاد دارم که اکنون تیم بیمار شده است.

سیدسیروس پورموسوی بیان کرد: در هفته‌های اخیر تلاش زیادی کردیم تا مشکلات حل شود و تیم به مسیر موفقیت برگردد، صحبت‌های زیادی با بازیکنان داشتیم و آنها نیز باید مسوولیت پذیری را در راس کار خود قرار دهند.

وی افزود: ما در نیم فصل اول رقبای قدرتمند و مدعی را هم متوقف کرده و امتیاز کسب کردیم، پس نمی‌توان گفت بازیکنان توانایی شکل دادن به اتفاقات بزرگ را ندارند، باید ذهن خودشان را آزاد کنند و در مسیر هدفی که باشگاه و کادرفنی ترسیم کرده گام بردارند.

وی افزود: هواداران در بدترین شرایط به هر شکلی که ممکن و شایسته است از نفت حمایت کردند، لبخند و رضایت آنها خصوصا در نیم فصل اول بزرگترین و بهترین اتفاق برای تک تک اعضای تیم بود.

وی اظهار داشت: بازیکنی که احساس مسوولیت نمی‌کند پیراهن این تیم را بر تن نخواهد کرد، اول فصل هم با تک تک آنها اتمام حجت شد، در نیم فصل به نتایج خوبی رسیدیم که قطعا بازیکنان تیمم سهم فوق‌العاده‌ای در آن داشتند ولی از امروز مسیر تازه‌ای را باید آغاز کنند.

سرمربی تیم صنعت‌نفت آبادان گفت: هر کس این توانایی را در خودش می‌بیند که قادر است شان این پیراهن را نگه دارد و سهمی در خوشحالی هواداران داشته باشد در تیم جایگاه خواهد داشت، ترجیح من این است که از بازیکنان جوان و آینده‌دار در تیم استفاده کنم، جوانانی که در آینده بتوانند افتخار آبادان شوند و مسیر ستاره شدن را دنبال کنند، به تک تک آنها ایمان دارم و با علم و بررسی زیاد شانس حضور در این تیم را به دست آورده‌اند.

سرمربی صنعت‌نفت آبادان چهارشنبه در برنامه بازتاب سیمای مرکز آبادان در پاسخ به انتقاد تماشاگران اظهار داشت:هیچ بازیکن بی‌کیفیتی در تیم نیست و با همین بازیکنان در نیم فصل اول تیم در صدر جدول بود.

پورموسوی گفت:از ابتدای فصل به دلیل بسته بودن پنجره نقل و انتقالات باشگاه از بازیکنان جوان تیم در ترکیب تیم استفاده کردیم و هیچ باشگاهی به اندازه نفت آبادان از بازیکن جوان در ترکیب خود استفاده نمی‌کند.

وی افزود:متاسفانه برخی نامهربانی‌ها و حمایت نکردن از تیم باعث شده تا تیم نتایج ابتدای فصل را در نیم فصل دوم کسب نکند ولی تمام تلاش بازیکنان و کادر فنی کسب نتایج قابل قبول در ادامه لیگ برتر است.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با ۲۵ امتیاز در رده دهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر قرار دارد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد