امروز

پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۴۹ بعد از ظهر

سایز متن   /

مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: ارتباطات در شهرهای الوان و شاوور از توابع شهرستان کرخه با نصب تجهیزات فنی و برقراری مسیر جدید فیبر نوری پایدار شد.

رحیم فلاح زاده در گفت و گو با خبرنگار تفکر جوان  بیان کرد: با توجه به لزوم ارائه خدمات با کیفیت به مشترکان جهت پاسخگویی به نیاز ارتباطی شهروندان با هدف جلب رضایت مندی مردم، پایداری ارتباطات در شهرهای الوان و شاوور از توابع شهرستان کرخه صورت گرفت.

وی افزود: با تلاش گسترده کارشناسان فنی حوزه فیبر و انتقال شبکه، پروژه پایداری ارتباطات در شهرهای شاوور و الوان از توابع شهرستان کرخه با تأمین فیبر و نصب تجهیزات فنی انتقال در مراکز عبدالخان و الهایی، این ۲مرکز از طریق تجهیزات فنی ارتباطی به هم متصل شدند و در نهایت خط مراکز مسیرهای انقلاب – الهایی – عبدالخان – شوش با نصب تجهیزات مخابراتی SDH به صورت پیوسته اجرا شد.
فلاح زاده افزود: با اجرای این عملیات مسیر دوم فیبر نوری شهرستان کرخه به سمت شوش و به سمت الهایی و سپس به شهرستان اهواز  با نصب تجهیزات فنی انتقال پیشرفته محقق شد.

فلاح زاده بیان کرد: با برقرار شدن مسیرهای ارتباطی جدید این امکان فراهم شد تا در صورت بروز اختلال در یک مسیر، ارتباطات شهرهای الوان و شاوور از طریق مسیر دوم رینگ ارتباطی به شبکه سراسری متصل باقی بماند و شبکه ارتباطی در این شهرها، پایداری خود را حفظ کند و مشترکان در این شهرستان از شبکه پایدارتری بهره خواهند برد.
وصل شدن و اجرایی شدن  مسیر های دوم رینگ ارتباطی و وصل شدن به شبکه سراسری ارتباطات استانی  به منظور پایداری شبکه  ارتباطی برای مشترکان در دستور کار شرکت مخابرات خوزستان قرار گرفته است.

با این اقدام در صورت بروز اختلال و قطع شدن مسیر فیبر، شبکه ارتباطی از طریق رینگ شدن به مسیر جایگزین، می تواند پایداری خود را به منظور ارائه خدمات ارتباطی مطلوب به شهروندان  حفظ کند و شبکه نرمال و پایدار بماند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد