امروز

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۵:۴۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

سرپرست شهرداری منطقه ۲ اهواز در خصوص فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر سرقت تجهیزات فنی درپل نهم درشهر اهواز توضیحاتی ارایه کرد .

محمدسعید حردانی در گفت و گو با خبرنگار تفکر جوان  ضمن تایید سرقت تجهیزات فنی پل نهم در شهر اهواز بیان کرد : مسئولیت احداث، ترمیم و نگهداری تجهیزات فنی در سطح شهر با شهرداری است اما حراست و نگهداری از اموال عمومی در اختیار و حیطه ,وظایف سازمان شهرداری نیست و برای شناسایی و دستگیری این سارقان جلسات متعددی را با  مراجع مربوطه برگزار کرده ایم.

وی افزود: با وجود این که در برخی پارک ها و پل های ساحلی نگهبان نوبتی برای حراست و نگهداری از تجهیزات قرار داده ایم اما همچنان دست به سرقت می زنند.

سرپرست شهرداری منطقه ۲ اهواز با اشاره اعمال محدودیت ها ی ستاد استانی کرونا گفت: به علت بسته بودن این پل و جلوگیری از تردد مردم فرصتی برای سارقان به وجود آمده تا به سرقت تجهیزات فنی و پایه های روشنایی پل بپردازند که قبلا هم این موارد را به مراجع مربوطه گزارش کرده ایم.

وی افزود : در حال حاضر مواردی که به کار تعویض درز انبساط پل ها نیاز باشد انجام می شود ولی بر اساس پیگیرهای انجام شده پل نهم اهواز شامل آن نبوده است .

پل نهم بوستان جنگلی شهروند در شرق اهواز را به منطقه کوی سید خلف اهواز متصل می‌کند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد