امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۶:۵۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

فرمانده گروه موشکی و توپخانه ۶۴ الحدید سپاه پاسداران از پخت ۲ هزار پرس غذای گرم و توزیع بین مناطق کم برخوردار شهرستان اهواز خبر داد.

سرهنگ پاسدار حمیدرضا بهمئی در گفت و گو با خبرنگار تفکر جوان در این خصوص اظهار داشت: با توجه به فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از محرومان و نیازمندان استان به خصوص در شرایط کنونی که بسیاری از مردم به دلیل شیوع ویروس کرونا با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه شده اند، کمک‌های مومنانه از ماه‌های گذشته در دستور کار گروه موشکی و توپخانه ۶۴ الحدید قرار گرفت.

وی افزود: اکنون علاوه بر کمک های مومنانه،چهارمین رزمایش همدلی و پویش خدمت‌رسانی به مردم به مناسبت ماه رمضان با توزیع ۲ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان برگزار شد و این مسیر جهادی همچنان ادامه دارد.

فرمانده گروه موشکی و توپخانه ۶۴ الحدید سپاه پاسداران ادامه داد: هدف از اجرای این طرح همدلی و همیاری برای کمک به اقشار کم درامد و بی بضاعت است و سپاه همواره خود را یار و یاور و خادم مردم می داند و در این روزهای سخت در کنار سایر دستگاه های اجرایی در کنار مردم است.

سرهنگ پاسدار بهمئی تصریح کرد: گروه موشکی و توپخانه ۶۴ الحدید در رزمایش‌های قبلی نیز توزیع سبد کالای معیشتی، لوازم بهداشتی، درمانی و مواد شوینده، ضدعفونی و توزیع غذای نذری گرم را در برنامه‌های خود داشته است.

وی بیان کرد: بی شک با اتحاد و همدلی و کمک به مناطق محروم استان می توانیم از این روزهای سخت عبور کرده و به زودی شاهد بازگشت زندگی عادی مردم باشیم.

گروه موشکی و توپخانه ۶۴ الحدید سپاه پاسداران در سیل خوزستان نیز با استفاده از ظرفیت خودروهای سبک و سنگین خود به کمک مردم مناطق سیل زده رفت و سال گذشته نیز به دنبال آبگرفتگی گسترده در اهواز از همین ظرفیت برای کمک به مردم استفاده کرد. دفع آب‌های سطحی و جابه‌جایی وسایل منازل شهروندان از اقداماتی بود که توسط این مجموعه در کنار سایر دستگاه های خدمت رسان،در دستور کار قرار گرفت.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد