امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۳۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

تشکل شکوفایی و توسعه با شعار محوری «عدالت اجتماعی، توسعه همه جانبه» اعلام موجودیت کرد.

تشکل شکوفایی و توسعه با انتشار بیانیه شماره یک خود اعلام کرده است که این تشکل بر اساس شعار محوری خود «عدالت اجتماعی ، توسعه همه جانبه» وارد میدان فعالیت  شده است تا بتواند در راستای استقرار عدالت اجتماعی و رفع محرومیت ها، مقابله با ناکارآمدیها، مقابله با رانت و فساد مالی و تاکید بر توسعه پایدار قدمهای موثری را بردارد.
به گزارش تفکر جوان این بیانیه می افزاید: اکنون در آستانه انتخابات دوره ششم شورای شهر اهواز با توجه به وضعیت نابسامان شهر و مدیریت شهری ضروری دیده شد که در راستای تقلیل و از بین بردن مشکلات مردم و شهر و اصلاح امور به طور جد به مسئله انتخابات و انتخاب کاندیداهای شایسته ورود کنیم.
در ادامه این بیانیه آمده است: انتخاب کاندیداها طی مراحلی و با مشورت جمعی از فعالان اجتماعی و با معیارهای علم و تخصص، تجربه، دست پاکی و تقوا انجام خواهد گرفت.
این تشکل در بیانیه خود اعلام کرده است: با استعانت از خداوند متعال به زودی لیست ۱۳نفره شکوفایی و توسعه به مردم کلانشهر اهواز معرفی و ارائه می شود.
این بیانیه ضمن دعوت از شهروندان اهواز و فعالان اجتماعی برای همکاری، اظهار امیدواری کرده است که کاندیداهای لیست شکوفایی و توسعه منشاء خیر برای مردم و شهر اهواز شوند.
بر اساس این گزارش، انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خردادماه در سراسر کشور در ۸۸ شهر و ۲ هزار و ۳۶۲ روستای خوزستان برگزار می‌شود.
۷۶۱ نفر در ششمین دوره انتخابات شورای شهر در حوزه انتخابیه اهواز ثبت نام کردند که ۷۳۹ نفر برای انتخابات شورای شهر اهواز و ۲۲ نفر برای انتخابات شورای شهر الهایی بوده است. از میان این داوطلبان، ۸۶ درصد مرد و ۱۴ درصد زن هستند. صلاحیت ۶۳۱ نفر از داوطلبان انتخابات ششمین دوره شورای شهر در اهواز و الهایی تایید و ۸۳ نفر از داوطلبان از سوی هیات نظارت بر انتخابات شهرستان رد شد که ۸۰ نفر مربوط به اهواز و سه نفر مربوط به الهایی بوده است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد