امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۲۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

معاون استاندار خوزستان و فرماندار ویژه آبادان ضمن تاکید بر برخورد قاطع با کسانی که با برپایی مجالس ترحیم سلامت و جان مردم را به خطر می اندازند گفت: دستگیری و برخورد قانونی با عوامل برگزار کننده مراسم ترحیم چندصد نفری روز گذشته در آبادان در دستور کار قرار دارد.

سیدزین‌العابدین موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار  تفکر جوان  اظهارداشت:با وجود تذکرهای لازم به مردم برای پرهیز از هرگونه تجمع شاهد برگزاری مراسم ترحیم یک جوان در این شهرستان با جمعیت زیاد از اقشار مختلف مردم بودیم.

وی افزود: البته با ورود به موقع ماموران نیروی انتظامی در محل برگزاری مراسم این جمعیت که از ماسک هم استفاده نکرده بودند متفرق شدند.

فرماندار ویژه آبادان با تاکید بر برخورد با برگزارکنندگان این مراسم با توجه به هشدارهای قبلی گفت: عوامل برگزار کننده این مراسم از جمله افراد تعهد دهند شناسایی شدند اما عوامل دیگر مانند مداح و دیگر عوامل دخیل در برگزاری این مراسم نیز بزودی شناسایی و با آنها برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

موسوی همچنین گفت: با تلاش و هوشیاری نیروی انتظامی از برگزاری مراسم ترحیم ۲ شیخ در آبادان جلوگیری شد ولی متاسفانه مراسم دیگری در یکی از مناطق آبادان با جمعیت زیاد برگزار شد.

وی افزود: باید از برگزاری هرگونه مراسم در شرایط خاص کرونایی جلوگیری کرد و در صورت برگزاری، عوامل و بانیان آن از سوی دستگاه قضایی مورد پیگرد و برخورد جدی قرار خواهند گرفت.

موسوی با بیان اینکه از شیوخ و سران عشایر انتظار می‌رود در زمینه کنترل شیوع کرونا همراهی بیشتری داشته باشند گفت: مقابله با گسترش این ویروس در سطح شهرها و روستاهای تابعه شهرستان آبادان نیازمند عزم جدی است و باید از تمام ظرفیت‌های موجود در این زمینه استفاده شود.

۱۰ شهرستان خوزستان از جمله خرمشهر و آبادان در وضعیت قرمز ۹ شهرستان در وضعیت نارنجی و هشت شهرستان نیز در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد