امروز

یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۴۴ قبل از ظهر

سایز متن   /

رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: ۱۲۳ مورد جدید ابتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته در شهرستان های آبادان ، خرمشهر و شادگان در جنوب غرب خوزستان شناسایی شدند.

به گزارش تفکر جوان از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان دکتر شکراله سلمان‌زاده روند ابتلا به کووید ۱۹ در جنوب غرب خوزستان را ثابت اعلام کرد و اظهار داشت:در ۲۴ ساعت گذشته ۶۸ نفر در آبادان، ۳۸ نفر در خرمشهر و  ۱۷ نفر در شادگان بر اساس معیارهای آزمایشگاهی به کووید۱۹ مبتلا شدند.

وی افزود: از موارد مثبت جدید شناسایی شده در این منطقه ۱۰۷ بیمار در آبادان ، خرمشهر و شادگان به صورت سرپایی خدمات درمان دریافت کرده و در منزل قرنطینه شدند.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: ۴۷ بیمار جدید در این منطقه بستری شدند و ۴۳ بیمار کرونایی نیز پس از بهبود از بیمارستان مرخص شدند ضمن اینکه سه بیمار در آبادان جان باختند.

سلمان‌زاده اظهار داشت:در حال حاضر ۲۳۶ بیمار کووید ۱۹ در بیمارستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان بستری هستند.

۱۰ شهرستان خوزستان از جمله خرمشهر و آبادان در وضعیت قرمز و ۹ شهرستان در وضعیت نارنجی کرونایی و هشت شهرستان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

شهرستان های شادگان، خرمشهر و آبادان در جنوب غرب خوزستان زیرپوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار دارند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد