امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۱۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

نخستین مرکز آمبولانس خصوصی شمال خوزستان به منظور خدمات رسانی بهتر به بیماران منطقه توسط بخش خصوصی در دزفول افتتاح شد.

مسوول مرکز آمبولانس خصوصی سعادت دزفول در گفت وگو با خبرنگار تفکر جوان افزود: این مرکز آمبولانس با توجه به نیاز بیمارستان‌ها و مراکز درمانی شمال خوزستان به آمبولانس خصوصی راه اندازی شده است.
محمدحسن ساکیان افزود: بیمارانی که عمل جراحی انجام می‌دادند برای انتقال به منزل باید پوزیشن درازکش را رعایت می‌کردند که به علت نبود آمبولانس خصوصی امکان اجرای آن نبود ضمن اینکه برای اعزام بیماران به تهران یا اهواز جهت درمان گسترده‌تر و مجهزتر مجبور بودیم آمبولانس خصوصی از اهواز یا سایر شهرها در اختیار بگیریم که مشکلات خاص خودش را داشت.
وی با بیان اینکه پیگیری‌های اداری برای راه اندازی این مرکز حدود ۲ سال به طول انجامید، گفت: این مرکز اکنون در انتهای خیابان امام خمینی (ره) شمالی بین خیابان امام و سمیه فعال است که با سه دستگاه آمبولانس نو در اختیار شهروندان قرار دارد.
ساکیان گفت: ۲ آمبولانس تیپ B و یک آمبولانس تیپ A همراه با پرسنل مجرب و آموزش دیده در این مرکز وجود دارد که برای راه اندازی و تامین تجهیزات آن افزون بر ۳۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

شهرستان دزفول به عنوان قطب درمانی شمال خوزستان شناخته می‌شود و بیماران از شهرها و حتی استان‌های همجوار برای درمان به مراکز درمانی این شهرستان مراجعه می‌کنند

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد