امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۱۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دزفول گفت: سه فیلم سید مرتضی سبزقبا هنرمند دزفولی برای حضور در جشنواره بین المللی آمریکا انتخاب شدند.

نادر سعادتی‌فرد در گفت وگو با خبرنگار تفکر جوان افزود: فیلم‌های «از ما»، «یک اتفاق کوچک» و «داشتن» هر سه از ساخته‌های سید مرتضی سبزقبا برای حضور در بخش مسابقه‌ نخستین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم «FISSF» آمریکا انتخاب شدند.
وی با بیان اینکه این جشنواره‌ از فیلم‌ها و داستان‌های مهّم با زبان، گویش و گونه‌های مختلف در سراسر جهان تجلیل می‌کند، گفت: فیلم‌های منتخب در پلتفرم جشنواره به نمایش درمی‌آیند و ۲ فیلم برتر در هر دسته تندیس، دیپلم افتخار و جایزه‌ نقدی دریافت خواهند کرد.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دزفول بیان کرد: سه فیلم «از ما»، «یک اتفاق کوچک» و «داشتن» به نویسندگی و کارگردانی سید مرتضی سبزقبا پیش از این در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی بسیاری حضور داشته‌اند و جوایز داخلی و خارجی مختلفی دریافت کرده‌اند.
نخستین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم کوتاه «FISSF» از ۲۳ آوریل تا ۲۳ می ۲۰۲۱ میلادی همزمان یا سوم اردیبهشت‌ماه تا دوم خردادماه ۱۴۰۰ هجری‌خورشیدی به صورت آنلاین در بوستون بزرگ‌ترین شهر ایالت ماساچوست آمریکا برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد