امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۱۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

بنا بر سند همکاری میان سپاه ولی عضر(عج) و اداره ارشاد اسلامی خوزستان، جهت آموزش حرفه و سپس معرفی به بازار کار تفاهم شد.

به گزارش خبرگزاری تفکر جوان ، سرهنگعبدالرضا حاجتی، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حرفه‌آموزی و ورود به بازار کار سربازان پس از طی دوران خدمت مقدس سربازی جزو تاکیدات ستاد کل نیروهای مسلح است که سپاه در این امر پیش قدم است و با برگزاری دوره‌های مختلف حرفه آموزی و امضا سندهای همکاری و تفاهم با ارگان‌های مختلف سعی بر ارتقاء حرفه‌ای سربازان دارد.

وی افزود: توجه ویژه بر مسئله حرفه آموزی و اشتغال سربازان بعد از خدمت همیشه جزو اولویت‌ها و موارد مهم ستاد کل نیروهای مسلح بوده که بتوان از فرصت دوران سربازی برای این امر استفاده کرد.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان گفت: در چهارچوب طرح های حرفه آموزی و استغال پسران بعد از دوران خدمت مقدس سربازی، تفاهم‌نامه همکاری میان سپاه و اداره کل ارشاد اسلامی خوزستان به امضاء رسید که اداره ارشاد بر حرفه آموزی به ۸۰ نفر از سربازان ضمن خدمت تعهد داد.

سرهنگ حاجتی در ادامه گفت: این تفاهم نامه که امروز چهارشنبه به مناسبت میلاد باسعادت کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) میان ستاد کل نیروهای مسلح و اداره ارشاد اسلامی به امضا رسید، سربازان دوره‌های مختلف فرهنگی مانند خبرنگاری، گزارش‌نویسی، طراحی و فتوشاپ شرکت داده می‌شوند تا ضمن طی دوران خدمت، بتوانند حرفه ای را بعد از این دوران دنبال کنند و وارد بازار کار شوند.

به گزارش تفکر جوان، مدیرکل ارشاد اسلامی خوزستان در حاشیه جلسه امضاء تفاهم‌نامه همکاری حرفه آموزی سربازان میان سپاه خوزستان و این اداره اظهار داشت: این تفاهم نامه بسیار مهم در حوزه فرهنگی و هنری، اتفاقی خرسند کننده و میمونی است که بتوان سربازان عزیز را در حوزه های مختلف فرهنگی و هنری آموزش داد و بعد از خدمت به بازار کار معرفی کرد.

وی افزود: سربازان پس از طی دوره‎‌های آموزشی، مدارک و گواهی‌های تخصصی به آنها ارایه خواهد شد تا بشود از آنها برای ورود به بازار کار سربازان استفاده کرد.

محمد جوروند گفت: این سند همکاری نتایج بسیار مهم و مثبتی خواهد داشت هم در بحث اشتغال و ورود آسان سربازان به بازار کار و هم در بحث حرفه آموزی و آموزش متخصصین حوزه فرهنگی و هنری استان که توسط سپاه خوزستان و اداره ارشاد این استان به امضا رسید

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد