امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۲:۰۷ بعد از ظهر

سایز متن   /

مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: رضا خالقی‌فر به دلیل مصدومیت به دیدار برابر خیبر خرم‌آباد از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی نمی‌رسد.

علی فیروزی در گفت‌وگو با خبرنگار تفکر جوان اظهار داشت: تیم فوتبال صنعت‌نفت فردا از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در یک دیدار سخت و دشوار میهمان خیبرخرم آباد است.

وی افزود: خالقی‌فر مهاجم با تجربه و تاثیرگذار صنعت‌نفت که هفته گذشته در تمرین تیم دچار مصدومیت شد مانند دیدار قبلی تنها غایب ما برابر خیبرخرم آباد خواهد بود.

مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: متاسفانه مصدومیت این بازیکن گونه‌ای بود که تلاش پزشکان برای رساندن وی به دیدار فردا بی‌نتیجه ماند.

فیروزی بیان کرد: دیگر بازیکنان تیم برای این دیدار کاملا آماده هستند و برای پیروزی و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگیزه لازم را دارند.

وی اظهار داشت: جام حذفی برای ما بسیار مهم است و یکی از مدعیان کسب عنوان قهرمانی در این جام هستیم تا از این جام سهمیه آسیا را بدست آوریم.

مدیر تیم فوتبال صنعت‌نفت آبادان گفت: بازیکنان پس از دریافت ۳۵ درصد از قرارداد خود به لحاظ روحی و انگیزه شرایط مناسبی دارند و برای شکست دادن تیم خیبرخرم آباد از انگیزه بالایی برخوردار هستند.

تیم فوتبال صنعت نفت آبادان  از مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی در خرم آباد به مصاف تیم دسته اولی خیبر این شهر می رود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد