امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۳۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

دبیر هیات بازرسی انتخابات ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خرمشهر با بیان اینکه داوطلبان انتخاباتی از تبلیغات زودهنگام پرهیز کنند گفت:یک مورد تخلف تبلیغاتی زودهنگام انتخاباتی در خرمشهر به هیأت بازرسی استان ارجاع شده است.

به گزارش تفکر جوان رضا مردانی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت :هیات بازرسی انتخابات در شهرستان خرمشهر با ابلاغ احکام از سوی هیات بازرسی انتخابات استان خوزستان، در راستای بازرسی و کنترل جریان اتنخابات بر مدار قانون برای صیانت و حفاظت از آرای مردم در انتخابات فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی افزود: از مهمترین وظایف هیات بازرسی، جمع آوری، پایش و کنترل اخبار و اطلاعات انتخاباتی در سطح شهرستان و ارسال آن به هیات‌های مرکزی و استان است.

مردانی در ادامه گفت: از دیگر وظایف این هیات، انتخاب بازرسان ، سربازرسان و بازرسان ویژه شعب اخذ رای و با برگزاری جلسات توجیهی و آموزشی برای آنان می باشد.

وی افزود: همچنین هیات بازرسی مطابق قانون، ارزیابی عملکرد هیات‌های اجرایی و مجریان انتخابات را براساس موارد ابلاغی در دستور کار خود قرار می‌دهد .

دبیر هیات بازرسی شهرستان خرمشهر تصریح کرد: این هیأت ضمن اعلام اطمینان به مردم جهت  رسیدگی و پاسخگویی به شکایات واصله از تمامی شهروندان شهرستان خرمشهر تقاضا دارد چنانچه موارد نقض یا تخلف از قوانین و مقررات اعم از فعالیت تبلیغات زود هنگام پیش از موعد مقرر و غیره تا روز اخذ رأی مشاهده نمودند به هیات بازرسی انتخابات شهرستان مستقر در فرمانداری خرمشهر و یا به آدرس اینترنتی  ارائه گزارش تخلفات انتخاباتی https://moi.ir/fa/nazarsanjivashekayat  گزارش نمایند.

مردانی ادامه داد: گزارش‌های مردمی باید مستدل و مستند و به موقع از تخلفات ( اشخاص حقیقی و حقوقی )، داوطلبان انتخابات و دستگاه‌های اجرایی با استناد به قوانین و مقررات انتخاباتی باشد.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه سال آینده به صورت همزمان در کشور برگزار می‌شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد