امروز

پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۳۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: برای درمان کووید۱۹ ممکن است داروی هر فردی با دیگری متفاوت باشد لذا شهروندان باید با خودداری جدی از خوددرمانی و درمان‌های خانگی خودداری، حتما به پزشک مراجعه کنند.

شکراله سلمان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار  نفکر جوان  اظهار داشت:برخی مبتلایان به کرونا با دیر اقدام کردن برای درمان باعث افزایش شمار مبتلایان در جنوب غرب خوزستان می‌شوند.

وی افزود: متاسفانه در روزهای اخیر بسیاری از بیماران مبتلا به کووید ۱۹خیلی دیر و با علائم حاد و مراحل پیشرفته بیماری به بیمارستان‌ها ومراکز درمانی مراجعه می‌کنند.

سلمان‌زاده بیان کرد: در این مرحله درمان‌ها خیلی موثر نیستند و همین بی‌توجهی به صورت جدی باعث بالا رفتن آمار مرگ و میر در شهرستان‌های آبادان، خرمشهر و شادگان می‌شود.

رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان گفت: مردم باید هوشیار باشند و در صورت سرفه شدید و احساس تنگی نفس و یا بروز برخی از علائم سرماخوردگی حتما به بیمارستان مراجعه کنند و وقت طلایی درمان را در مراکز سرپایی از دست ندهند.

۱۰ شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و ۹ شهرستان در وضعیت نارنجی کرونایی و هشت شهرستان نیز در وضعیت زرد قرار دارند.

شهرستان های شادگان ، خرمشهر و آبادان در جنوب غرب خوزستان زیر پوشش خدمات بهداشتی و درمانی دانشکده علوم پزشکی آبادان قرار دارند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد