امروز

سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۴۶ بعد از ظهر

سایز متن   /

۱۳۸۶۶۶

به گزارش خبرنگار شبکه خبری تفکر جوان: مهرداد شریف مخمل‌زاده در جلسه ستاد هماهنگی امور جوانان که در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: ما در خصوص مساله جوانان دچار یک خطای سهوی هستیم و مساله جوانان را به ازدواج تقلیل می‌دهیم؛ در حالی که ازدواج خود علت نیست، بلکه معلول است.

وی افزود: در حوزه جوانان نه تنها در استان خوزستان بلکه در سطح کشور یک عقب‌گرد اساسی وجود دارد و دچار فرو کاستن در رسیدگی به مسایل جوانان شده‌ایم.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان تصریح کرد: در دوره‌ای سازمان ملی جوانان وجود داشت و در آن دوره، مطالعات گسترده‌ای نه تنها در داخل کشور ایران، بلکه در خصوص الگوهای بسیاری از کشورهای در حوزه جوانان انجام شد و این الگوها مورد بررسی قرار گرفت.

شریف مخمل زاده ادامه داد: مطالعات و فعالیت سازمان ملی جوانان در نهایت به تدوین سند جامع جوانان منجر شد ولی متاسفانه این سند مورد توجه قرار نگرفت و این برنامه دوره کوتاهی را طی کرد.

وی با اشاره به اهمیت پایش نگرش جوانان گفت: در سال ۸۴ پایش نگرش و ارزش جوانان انجام شد ولی پس از آن هیچ‌گونه سنجشی در خصوص نگرش جوانان انجام نشده است تا بتوان مسایل جوانان را به‌طور علمی رصد کرد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری خوزستان گفت: پس از آن دوران، حتی نگاه ساده‌ای به اهداف سازمان ملی جوانان انداخته نشد و اهداف و مطالعاتی که در آن وجود داشت، مغفول ماند.

منبع منتشر کننده: خبرگزاری ایسنا

انتهای پیام/

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد