امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۵۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: قول قهرمانی نمی‌دهیم ولی شانس بالایی برای کسب این عنوان را داریم.

نرگس علوانی در گفت‌وگو با خبرنگار تفکر جوان اظهار داشت: تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان در مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر عملکرد قابل قبولی ارائه داد و در حد مدعی قهرمانی ظاهر شد و به نتایج بسیار خوبی دست یافت.

وی افزود: پس از پایان مسابقات مرحله گروهی تمرینات تیم به صورت منظم برگزار شد و بازیکنان به لحاظ آمادگی شرایط خوب خود را حفظ کردند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان گفت: آماده دیدار مرحله پلی‌آف هستیم، بازیکنان از لحاظ روحی و روانی نیز آماده هستند تا بتوانیم مرحله خوبی را با کسب نتایج قابل قبول پشت سر بگذاریم.

علوانی بیان کرد: قول قهرمانی را نمی‌دهیم ولی برای کسب این عنوان شانس بالایی داریم، کسب عنوان قهرمانی تنها هدف بازیکنان و مجموعه تیم است اما دست یافتن به آن آسان نیست.

وی افزود: سه تیم دیگر راه یافته به مرحله پلی آف نیز به لحاظ کیفی شرایط خوبی دارند و نتیجه گرفتن از آنها بسیار دشوار و سخت خواهد بود.

علوانی گفت: پیش‌بینی در مسابقات ورزشی سخت و غیر منطقی است، اما قطعا تیم پالایش نفت آبادان به دنبال کسب بهترین نتایج است تا دل هواداران آبادانی را شاد کند.

سرمربی تیم فوتسال بانوان پالایش نفت آبادان افزود: هر بازی حکم یک فینال را دارد و بسیار حائز اهمیت خواهد بود که بتوانیم با تمرکز و کیفیت بالا هر مسابقه را پشت سر بگذاریم.

مسابقات مرحله نهایی لیگ برتر فوتسال بانوان کشور به صورت دوره ای و رفت و برگشت و با حضور تیم های پالایش نفت آبادان، شرکت ملی حفاری خوزستان، سایپای تهران و هیات فوتبال خراسان رضوی برگزار می شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد