امروز

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۱:۳۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت دزفول گفت: نیکوکاران شهرستان دزفول ۳۰ دستگاه یخچال ۹ فوت به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال به بیمارستان بزرگ این شهرستان اهدا کردند.

کاظم اردو  در گفت وگو با خبرنگار تفکر جوان افزود: با توجه به وضعیت بحرانی بیمارستان‌ها، شیوع کرونا و همچنین نیاز همه جانبه مراکز درمانی به کمک‌های خیرین عرصه سلامت، مجمع خیرین با تشکیل پویش‌ها و دعوت از عموم مردم خیرخواه توانست دیروز تعداد ۳۰ دستگاه یخچال تهیه شده توسط خیرین سلامت را به بیمارستان بزرگ دزفول اهدا کند.
وی از زحمات کادر درمان و مدافعان سلامت در بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی ۱۶ ساعته تست کرونا قدردانی کرد و گفت: بیمارستان با کمبود فضا برای بستری کردن بیماران حاد مواجه است از این رو بخش‌هایی که بی استفاده بودند را راه اندازی کرد.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت دزفول بیان کرد: با توجه به نیاز این بخش‌ها به تجهیزات و ملزومات از عموم خیرین تقاضا می‌شود برای رفع کمبودهای بیمارستان با مجمع خیرین سلامت به عنوان رابط بین خیرین و دانشگاه علوم پزشکی همکاری داشته باشند.

خیرین سلامت دزفول هفته گذشته نیز ۲ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال تجهیزات شامل ۵۰ دستگاه اکسیژن ۴۰ لیتری و ۱۳ دستگاه ترمومتر لیزری به بیمارستان بزرگ دزفول اهدا کردند.

خیرین سلامت دزفول در ۱۰ سال گذشته افزون بر ۲۱ مرکز درمانی بهداشتی احداث کردند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد