امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۰:۰۹ قبل از ظهر

سایز متن   /

استاندار خوزستان گفت: سازمان برنامه و بودجه در قالب ماده ۵۶ چهارهزار میلیارد ریال برای اصلاح شبکه فاضلاب خرمشهر تصویب کرد.

به گزارش  تفکر جوان قاسم سلیمانی دشتکی در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان خرمشهر در جمع خبرنگاران اظهارداشت: این میزان اعتبار برای اصلاح شبکه  فاضلاب از طرف بانک ملت به دست آمد.

وی افزود: در این نشست طرح توجیهی از آب و فاضلاب خواسته شد و بعد از تعیین جدول زمانی قرار شد ظرف حداکثر یک ماه آینده پیمانکار مشخص شود.

سلیمانی دشتکی گفت: در جلسه شورای برنامه ریزی استان و شهرستان مصوبات قبلی که در ارتباط با آب شرب، تصفیه خانه های فاضلاب، استحکام سازی رودخانه و مشکلات شهری در ابعاد مختلف مورد بحث قرار گرفت و برخی موارد در طول مدت پیشرفت خوب و جدول زمانی کاملی داشت.

وی با بیان اینکه درباره بافت شهری و دیوار ساحلی خروجی خوبی به دست آمد گفت: حدود ۱۸۰ میلیارد ریال سال قبل به آن تعلق گرفته بود و ۱۵۰میلیارد ریال هم تخصیص داده و قرار شد در مرحله جدید امسال ردیف خوبی از ردیف های استانی به آن تعلق می گیرد.

سلیمانی دشتکی گفت: حدود ۳۰۰ تا ۴۵۰ میلیارد ریال از سوی شهرداری و اعتبار خوبی از منابع بافت فرسوده درنظر گرفته شده که امید است بالای ۹۰۰ میلیارد ریال از اعتبارات مناطق روستایی و محروم به این شهرستان تخصیص داده شود.

استاندار خوزستان روز پنجشنبه از پایانه مرزی شلمچه ضمن بازدید و بررسی مشکلات این پایانه در جلسه برنامه ریزی شهرستان خرمشهر نیز حضور یافت.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد