امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۱۳ بعد از ظهر

سایز متن   /

مدیر کل پست خوزستان گفت : سرویس ویژه باجه ای از مبدا استان به تهران راه اندازی شده است که پاسخگوی درخواست ارسال و دریافت سریع مرسولات مشتریان است.

به گزارش  تفکر جوان از روابط عمومی پست استان خوزستان مهران حموله اظهار داشت : در راستای پاسخگویی به نیاز مشتریان به پست سریع به پایتخت با توجه به محدودیت در سفرهای بین شهری این سرویس طراحی و در هشت استان از جمله خوزستان راه اندازی شد.

وی افزود:سرویس پست باجه ای اکنون در تمامی ادارات پست و دفاتر پستی شهرستانهای استان خوزستان به متقاضیان ارائه می گردد و آنها می توانند مرسولات خود را تا وزن پنج کیلوگرم از طریق این سرویس به مقصد تهران ارسال نمایند.

مدیرکل پست استان خوزستان درخصوص زمان دریافت مرسولات توسط گیرنده در تهران تصریح کرد: این مرسولات فردای روز ارسال از ساعت ۱۴ لغایت ۲۰ در مرکز تجزیه و مبادلات پست واقع در چهارراه لشکر تهران قابل دریافت توسط گیرندگان است و از روزهای بعد ساعت تحویل از ساعت ۸ لغایت ۲۰ هر روز می باشد.

وی درخصوص تعهدات پست در این سرویس بیان کرد: در این سرویس که با نرخ مقرون به صرفه طراحی و ارائه شده است در صورت تاخیر در تحویل توسط پست به هر دلیل غرامت تعیین شده در حداقل زمان و تشریفات اداری پرداخت خواهد شد.
حموله گفت: طراحی و ارائه این خدمت را با حداقل زمان توزیع حرکت مناسبی در راستای پوشش نیازهای مشتریان به ویژه در محدودیت های شرایط کنونی است و از افزودن دیگر مبادی و همچنین پیک توزیع در مقصد در آینده نزدیک خبر داد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد