امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۱۲ قبل از ظهر

سایز متن   /

سرپرست مرکز بهداشت شوش با اشاره به وضعیت نارنجی کرونا در این شهرستان گفت: با توجه به آمار بالا و نگران کننده مبتلایان همچنان شرایط در شوش بحرانی است.

فیض الله دیناروند در گفت و گو با خبرنگار تفکر جوان  با قدردانی از کادر درمان که با تمام توان در حال رسیدگی به بیماران کرونایی هستند، افزود: آمار بستری بیماران کرونایی در شوش حالت سینوسی (بالا و پایین) دارد لذا مردم باید این بیماری را جدی بگیرند و از تردد غیرضروری خودداری کنند.

وی از مردم شوش خواست پروتکل‌های بهداشتی نظیر ماسک زدن را رعایت و از حضور در تجمع‌ها همچون آیین‌های عزاداری و عروسی و دورهمی‌های خانوادگی پرهیز کنند تا روند شیوع بیماری کاهشی شود.

سرپرست مرکز بهداشت شوش بیان کرد: برای ریشه کن شدن ویروس کرونا به همراهی مردم نیاز است که تقاضا داریم دستورالعمل‌های بهداشتی را به خوبی اجرا کنند.

وی با بیان اینکه در موج چهارم شیوع کرونا شاهد ابتلای افراد با سن کمتر هستیم، افزود: مردم باید مسوولان و کادر درمان را همراهی کنند و فقط برای امور ضروری از منزل خارج شوند تا درگیر موج بعدی کرونا نشویم.

دیناروند همچنین از تزریق ۹۰۰ دوز واکسن کرونا در شهرستان شوش خبر داد و اظهارداشت: این میزان واکسن کرونا تاکنون به کادر درمان بیمارستان، پزشکان بخش بهداشت و عضو سازمان نظام پزشکی، بهورزان، نمونه گیران و کارکنان مرکز ۱۶ ساعته، بیماران دیالیزی، تالاسمی و جانبازان تزریق شده است.

وی درخصوص واکسیناسیون پارکبانان شهرداری شوش گفت: این واکسیناسیون از ابتدای هفته آینده آغاز می‌شود البته به علت محدویت توزیع در واکسن کرونا تزریق آنها در ۲ مرحله انجام می‌شود.

شهرستان شوش در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد