امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۹:۱۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

تیم استقلال خوزستان در هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ دسته‌ یک فوتبال کشور برابر میهمان خود تیم استقلال ملاثانی به برتری رسید.

به گزارش تفکر جوان تیم‌های استقلال خوزستان و ملاثانی در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در نهایت با نتیجه سه بر یک به سود استقلال خوزستان به پایان رسید.

این دیدار که قرار بود از ساعت ۲۰:۳۰ دوشنبه آغاز شود به دلیل قطع برق ورزشگاه با تاخیر ۹۰ دقیقه ای از سرگرفته شد.

پس از گذشت یک ساعت از زمان رسمی بازی ناظر مسابقه طبق قانون دستور لغو بازی را صادر کرد تا این دیدار ۲۴ ساعت بعد برگزار شود اما در همین هنگام مشکل قطع برق ورزشگاه برطرف شد و در نهایت مسئول برگزاری مسابقه به همراه داور، دستور برگزاری بازی را صادر کردند.

در این دیدار فرشاد جانفزا ۲ گل و امید لطیفی یک بار برای استقلال خوزستان گلزنی کردند همچنین سجاد عبدویی تک گل استقلال ملاثانی را به ثمر رساند.

پیش از آغاز بازی ناظر فدراسیون به همران افسران سلامت، کار نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در این بازی انجام دادند.

این دیدار با وجود اینکه بدون حضور تماشاگر بود اما عده ای از هواداران ۲ تیم در جایگاه ویژه نظاره گر بازی بودند.

زمین چمن ورزشگاه تختی اهواز از کیفیت نامناسبی برخوردار بود که نارضایتی کادر فنی ۲ تیم را به همراه داشت. در حالی که نیمکت نشینان ۲ تیم باید از ماسک استفاده می کردند این موضوع کمتر مشاهده شد.

آبی‌های خوزستان با این برد ۳۷ امتیازی شدند و در رده دوم جدول رده بندی لیگ دسته یک قرار گرفتند. همچنین تیم استقلال ملاثانی با ۲۴ امتیاز در مکان چهاردهم جای گرفت.

مسئولان از ۲ تیم استقلال خوزستان و ملاثانی حمایت کنند

امیر خلیفه اصل سرمربی تیم استقلال خوزستان پس از پیروزی در این دیدار در جمع خبرنگاران با تسلیت درگذشت “نادر دست نشان” به جامعه فوتبال کشور گفت:بازی بسیار سنگینی داشتیم اما از موقعیت های خود نهایت استفاده را بردیم و پیروز میدان شدیم.

وی با بیان اینکه تیم استقلال ملاثانی بازی بسیار خوب و فیزیکی ارائه داد افزود: خوشبختانه با آنالیز خوبی که از حریف داشتیم، توانسیتم برنده این دیدار شویم اگرچه این باخت چیزی از ارزش های تیم ملاثانی کم نمی کند.

سرمربی تیم استقلال خوزستان در خصوص قطع برق ورزشگاه در این دیدار گفت: اگرچه ورزشگاه پیر تختی نماد خوزستان است اما تیم های استقلال خوزستان و ملاثانی به یک ورزشگاه خوب نیاز دارند تا بتوانند خاطرات خوبی را برای مردم رقم بزنند.

وی افزود: از استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان تقاضا دارم، کمک کنند تا استقلال خوزستان به لیگ برتر صعود کند همچنین استقلال ملاثانی بتواند در لیگ یک ماندگار شود. قطعا هر چه تعداد تیم های خوزستان بیشتر باشد، می توان فوتبالیست های بیشتری را به کشور معرفی کرد.

خلیفه اصل گفت: ۱۳ بازی تا انتهای لیگ داریم که هر کدام یک فینال است و این موضوع کار ما را سخت تر می کند اما صعود به لیگ برتر غیرممکن نیست. امیدوارم با تلاش بازیکنان و کمک هواداران بتوانیم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

حریف باتجربه تر از ما بود

در ادامه ابراهیم اشکش سرمربی استقلال ملاثانی ضمن تبریک به تیم استقلال خوزستان گفت: حریف برعکس تیم ما باتجربه تر بود و از موقعیت های گلزنی خود به خوبی استفاده کرد که در نهایت پیروز میدان شد.

وی در خصوص قطع برق ورزشگاه و تاخیر در آغاز بازی افزود: امیدوارم دیگر چنین اتفاقی نیافتد زیرا اینگونه مسائل در شان مردم خوزستان و فوتبال این استان نیست.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی در پاسخ به این پرسش که برای بهتر شدن وضعیت ورزشگاه تختی چه درخواستی از مسئولان دارد گفت: درخواست نکنیم بهتر است زیرا کسی رسیدگی و توجه نمی کند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد