امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۴:۱۸ بعد از ظهر

سایز متن   /

سرپرست فرمانداری شادگان با بیان اینکه بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان با دقت طبق برنامه زمانبندی وزارت کشور در حال انجام است گفت:در این راستا پایبندی افراد به ارزش‌های اسلامی و انقلابی و توانمندی آنان مد نظر قرار دارد.

امید صبری‌پور  در گفت‌وگو با خبرنگار تفکر جوان  اظهار داشت:۱۱۹ نفر داوطلب در انتخابات شوراهای اسلامی شهرهای شادگان، دارخویین و خنافره در سامانه انتخابات کشور نام نویسی کردندکه از این تعداد ۱۱۴ نفر مرد و پنج نفر زن هستند.

وی افزود: ۸۰ نفر در شادگان ، ۲۱ نفر در دارخوین و ۱۸ نفر در شهر خنافره در سامانه وزارت کشور ثبت نام کردند.

صبری پور اظهار  داشت: همچنین ۹۰۷ داوطلب برای انتخابات شورای اسلامی روستاهای شادگان نامزد شدند که شامل ۶۴۵ داوطلب در بخش مرکزی، ۱۰۹ داوطلب در بخش دارخویین و ۱۵۳ داوطلب در بخش خنافره می باشند.

وی در ادامه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا را تاثیرگذارترین عرصه همایش ملی ایران برشمرد و افزود: مردم ایران اسلامی با گذشت بیش از چهار دهه همچنان به اصول و مبانی انقلاب و آرمان‌های امام راحل اعتقاد راسخ دارند و حضور باشکوه خود در انتخابات را دشمن شکن می‌دانند.

سرپرست فرمانداری شادگان گفت: انتخابات آینده در حالی برگزار می‌شود که تحریم‌های ظالمانه و تهدید دشمن همچنان باقی است اما تمایل مردم برای مشارکت در انتخابات به عنوان مهمترین رویداد ملی روز به روز در حال افزایش است.

صبری‌پور بیان کرد: حضور آگاهانه مردم در عرصه انتخابات، امانتداری و تقویت اقتدار و عزت کشور همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب بوده است.

وی یکی از اولویت‌های رسانه‌ها را امیدآفرینی و بیان خدمات صورت گرفته در طول چهار دهه گذشته عنوان کرد و گفت: رسانه‌ها نقش مهمی در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۱۴۰۰ دارند.

شوراهای اسلامی شهرهای شادگان، دارخویین و خنافره هر کدام پنج عضو دارند.

انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه امسال به صورت همزمان برگزار می شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد