امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۷:۴۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

رئیس شورای اسلامی خرمشهر از ترمیم نشدن نوارهای حفاری فاضلاب در این شهر انتقاد کرد و گفت: مجری طرح فاضلاب خرمشهر به تعهد خود مبنی بر ترمیم نوارهای حفاری در مناطق بحرانی این شهر به خوبی عمل نکرده و این امر موجب نارضایتی مردم شده است.

فاخر ربیعی‌فر  در گفت‌وگو با خبرنگار  تفکر جوان  اظهار داشت:نوارهای حفاری فاضلاب عمدتا در مناطق کوی معین، صددستگاه، مولوی، طویجات، عشایر، کوی صداقت، کوت شیخ و کوی بهروز خرمشهر از سال ۹۵ تاکنون نیمه کاره رها شده اند و این امر موجب بروز مشکل برای مردم و شهرداری شده است.

وی با اشاره به شکایت شورای اسلامی خرمشهر از مجری طرح فاضلاب این شهر به دلیل عمل نکردن به تعهدات خود اظهار داشت: شورای اسلامی خرمشهر در ادامه شکایت از مجری طرح فاضلاب به دادگستری و پیگیری‌ انجام شده منتظر برگزاری جلسه بعدی و رای دادگاه است.

وی گفت: بیشتر خیابان‌های مناطقی که حفاری فاضلاب در آنها انجام شده  به آسفالت نیاز دارند و به رغم اینکه شهرداری آماده آسفالت کردن این خیابان‌ها است به دلیل ترمیم نشدن نوارهای حفاری کار آسفالت متوقف شده است.

مجری طرح فاضلاب خرمشهر نیز گفت: از سال ۹۷ تاکنون ۶۰ کیلومتر خطوط اصلی و فرعی فاضلاب در خرمشهر اجرا شده و حدود ۳۲۰ کیلومتر باقی مانده است.

آرمین سلطانی‌فرد اظهار داشت: در حال حاضر پنج کیلومتر نوار حفاری عمدتا در مناطق عشایر و کوی طالقانی خرمشهر باقی مانده که به اعتباری بالغ بر یکهزار میلیارد ریال نیاز دارد.

وی افزود: با پیگیری انجام شده در سال گذشته تفاهمنامه ای با شهرداری خرمشهر برای ترمیم نوارهای حفاری منعقد شد و با اختصاص یک میلیارد ریال بخشی از نوارهای حفاری مناطق بحرانی مرمت شد.

سلطانی‌فرد افزود:علاوه براین با پیگیری انجام شده وتامین هشت میلیارد ریال اعتبار ترمیم نوارهای حفاری کوی عشایر و مولوی خرمشهر تا ۲۰ روز آینده انجام می‌شود ضمن اینکه ۱.۵ کیلومتر از نوار حفاری از سوی شرکت آب و فاضلاب خرمشهر ترمیم می شود.

به گزارش تفکر جوان  خرمشهر به ۳۲۰ کیلومتر شبکه فاضلاب جدید نیاز دارد.

کوی بهروز ، کوی آریا، خیابان هنگام، خیابان کیش، کوی سوم خرداد، کوی طالقانی، مولوی، کوت شیخ، عباره، سرحانیه، کوی فرشید و بازار صفا از مناطق بحرانی خرمشهر در فصل بارندگی می‌باشند.

۳۳ هزار مشترک آب و فاضلاب در شهرستان خرمشهر وجود دارد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد