امروز

شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۸:۲۶ قبل از ظهر

سایز متن   /

فرمانده قرارگاه منطقه ای کربلا در جنوب غرب از کشف یک محموله جنگی شامل ۲۱ قبضه سلاح کلاش و هفت هزار فشنگ کلت کمری توسط سربازان امام زمان(عج) اداره اطلاعات در مرزهای خوزستان خبر داد.

به گزارش تفکر جوان  به نقل از روابط عمومی این قرارگاه سرتیپ پاسدار احمد خادم سید الشهدا  با بیان این خبر  اظهار داشت:  شامگاه یکشنبه طی یک عملیات اطلاعاتی و غافلگیرانه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) اداره اطلاعات،تیپ امام صادق(ع)، مرزبانی از یگان‌های تابعه و زیر مجموعه قرارگاه منطقه ای کربلا در مرز تعداد ۲۱ قبضه سلاح جنگی کلاش و هفت هزار عدد فشنگ کلت کمری در محدوده شلحه حاج حسین اروند کشف و ضبط شد.

وی افزود: پاسداران و سبزپوشان حریم راه ولایت و امامت با چشمی باز مصمم‌تر از همیشه در مرزهای ایران و به ویژه مرزهای خوزستان(جنوب غرب) به صورت شبانه روزی از امنیت کشور حراست می کنند.

فرمانده قرارگاه کربلا در جنوب غرب ادامه داد: اکنون پاسداران این نظام اسلامی، مرزهای جنوب غرب را ناامن‌ترین مکان برای تردد قاچاقچیان و متخلفان نموده اند و هرگونه تحرکی را در این زمینه به خوبی رصد می کنند.

پیش از این نیز در ۲۶ فروردین ماه فرمانده انتظامی خوزستان از انهدام یک باند قاچاق سلاح و مهمات توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی شهرستان خرمشهر خبر داده بود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد