امروز

شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۵۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

نمایشگاه توانمندی‌های نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران به مناسب روز ارتش با حضور مسئولان محلی در تیپ ۷۲ شهید جوانشیر خرمشهر برپا شد.

به گزارش تفکر جوان رئیس عقیدتی سیاسی پادگان دژ خرمشهر  در حاشیه افتتاح این نمایشگاه ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی ایران به غیور مردان و دلاوران این نیرو اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در اوج آمادگی است که با حضور در صحنه آماده هر ماموریتی در راستای حفظ امنیت ، آرامش و آماده جانفشانی و فداکاری می‌باشد.

حجت الاسلام حبیب اله صبوری زیدانلو ،امنیت را زمینه ساز توسعه و پیشرفت کشور در عرصه های مختلف دانست و گفت: ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران فرصتی برای بیعت دوباره غیور مردان ارتش با مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا و نیز آرمان های انقلاب و شهدا است.
وی در ادامه گفت: از آنجا که امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا فقط رژه خودرویی و برپایی نمایشگاه به مناسبت روز ارتش پیش بینی شده است لذا تیپ ۷۲ شهید جوانشیر پادگان دژ خرمشهر با برپایی این نمایشگاه اقدام به معرفی توانمندی های نیروی زمینی ارتش و شهدای شاخص ارتش نموده است.

به گزارش ایرنا در این نمایشگاه آثار باقی مانده از شهدا ، تجهیزات یگان بهداری ، وسایل مخابراتی و یگان خودرویی پیشرفته همچنین سامانه لیزری در کنار محصولات فرهنگی به نمایش گذاشته شده است.

بازدید از این نمایشگاه به صورت مجازی امکانپذیر است.

پادگان دژ ارتش جمهوری اسلامی ایران تا زمان آزادسازی خرمشهر در سال ۶۱ در اشغال دشمن بعثی قرار داشت.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد