امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۳:۲۴ بعد از ظهر

سایز متن   /

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان گفت : همزمان با ماه مبارک رمضان، پویش همدلی رمضان با هدف کمک‌ رسانی به نیازمندان، مددجویان و اقشار آسیب پذیر جامعه هدف بهزیستی اجرا می شود.

مهران کریمیان  درگفت و گو با خبرنگار تفکر جوان  با اشاره به این که این پویش از ابتدای ماه رمضان آغازشده و تا عید سعید فطر ادامه دارد گفت: در اجرای طرح  پویش همدلی تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی، جمع آوری کمک‌ها و نذورات، تهیه وسایل جهیزیه و ازدواج برای زوجین و تهیه لوازم ضروری و بهداشتی موردنیاز مددجویان بهزیستی از جمله محورهای این پویش است .

وی افزود : با شیوع ویروس کرونا و مشکلات اقتصادی ناشی از آن اقشار آسیب پذیرو نیازمند تحت پوشش بیش از دیگران متحمل خسارت شدند لذا بهزیستی به تنهایی قادر به رفع مشکلات آن‌ها نیست و نیازمند مشارکت موسسات خیریه ،شرکت ‌ها و نهادهای مختلف است .

معاون مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان با اشاره به نحوه مشارکت خیرین در اجرای پویش همدلی ادامه داد: خیرین می توانند با پیوستن به این پویش کمک‌های نقدی خود را به شماره کارت مجازی ۶۳۶۷۹۵۷۰۷۲۷۲۳۲۹۴ بنام مشارکت‌های مردمی بهزیستی خوزستان واریز کنند همچنین شماره های ۰۹۳۸۰۶۱۳۸۷۹، ۰۹۱۶۳۰۰۱۳۶۶ و شماره تلفن ۰۶۱۳۳۳۸۰۸۱۱ آماده پاسخگویی و راهنمایی به مردم عزیز هستند.

وی افزود: مرکز جمع آوری نذورات مردمی در اهواز شیرخوارگاه نگهداری ایتام بهزیستی واقع در سپیدار بلوارفنی وحرفه‌ای جنب تامین اجتماعی است و درسایر شهرستان‌ها هم ادارات ومجتمع های دولتی وموسسه‌های خیریه تحت نظارت بهزیستی کمک‌های مردمی را با حفظ نکات بهداشتی جمع آوری وبین نیازمندان توزیع می‌کنند.

کریمیان اظهار داشت: درحال حاضر بیش از سه هزار و ۵۰۰ نفراز معلولان وایتام وآسیب دیده اجتماعی در ۱۲۰ مرکز نگهداری بهزیستی درسراسر استان به صورت شبانه روزی نگهداری می‌شوند.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد