امروز

جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۴:۲۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

رییس اداره تعاون روستایی شوشتر گفت: هشت مرکز تعاون روستایی کار خرید تضمینی گندم مازاد بر مصرف کشاوزان را به صورت شبانه روزی در این شهرستان انجام می دهند.

سید اسد جمشید  زاده در گفت وگو با خبرنگار تفکر جوان بیان کرد : خرید گندم و کلزا توسط مراکز تعاون روستایی از نیمه دوم فروردین آغاز شده و تاکنون  ۷۰۰تن گندم و ۵۰۰ تن کلزا مازاد بر مصرف از کشاورزان خریداری شده است.

وی افزود : متولی خرید گندم تضمینی در کشور شرکت غله و بازرگانی است اما تعاون روستایی به عنوان مباشر اقدام به خرید گندم تضمینی می کند.
رییس اداره تعاون روستایی شوشتر ادامه داد : علاوه بر مرکز خرید گندم ابوطیور، شهید مدرس ، و گوریه چهار مرکز در میان آب و آبگرمک نیز کار خرید گندم و کلزا را در این شهرستان انجام می دهند .

وی گفت : پارسال ۶ هزارتن کلزا و ۹۵ هزار تن گندم مازاد بر مصرف توسط مراکز خرید تعاونی روستایی از کشاورزان شوشتر خریداری شد.
رییس اداره تعاون روستایی شوشتر افزود : از کشاورزان انتظار داریم با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و در دست داشتن مدارک و مستندات لازم به این مراکز مراجعه کنند .

شهرستان شوشتر با داشتن خاک حاصلخیز و آب فراوان از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی در خوزستان است.
سالانه حدود ۵۵۰ هزارتن محصول کشاورزی در شوشتر تولید می‌شود.در این شهرستان بیش از ۷۵ هزار هکتار زمین کشاورزی آبی و دیم وجود دارد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد