امروز

جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۲۰:۳۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

استاندار خوزستان به همراه جمعی از مدیران کل دستگاه‌های اجرایی عصر جمعه از چندین طرح عمرانی و خدماتی در دست اجرا در شهرستان شوشتر بازدید کرد.

به گزارش  تفکر جوان قاسم سلیمانی دشتکی در جریان بازدید از پل بندقیر شوشتر بر تکمیل این طرح عمرانی تاکید کرد.

وی همچنین تجهیز و تخصیص آب ایستگاه و همچنین حفر سه حلقه چاه به منظور تقویت فشار آب پروژه آبرسانی به ۱۸ روستای بخش میان آب شوشتر را مورد تاکید قرار داد.

استاندار خوزستان در جریان بازدید از ایستگاه برق ۱۳۲ کیلو ولت زهو آباد گفت: این طرح تا پایان تیرماه امسال عملیات اجرایی آن باید به پایان برسد.

سلیمانی دشتکی همچنین با حضور در سه راهی حادثه خیز شلیلی به راهداری تاکید کرد طرحی برای ایمن سازی این نقطه حادثه خیز آماده و ارائه کند .

بازگشایی وتکمیل خیابان شیخ جعفر در بافت تاریخی شهر شوشتر نیز در بازدید استاندار خوزستان مصوب و مقرر شد کار کارشناسی این طرح ظرف ۲ هفته انجام و از محل واگذاری ۱۰ درصد سهم شهرداری با کمک راه شهرسازی و هماهنگی معاونت عمرانی استانداری و شهرداری برنامه زمانبندی اجرای آن مشخص شود.

طراحی و اجرای پل مرقد شیخ نیز در سفر استاندار خوزستان به شوشتر مصوب شد و مقرر گردید شهرداری و راه و شهرسازی طرح احداث این پل را انجام و به استانداری خوزستان ارائه کنند.

لایروبی و خاک برداری بند میزان آبشارهای شوشتر با اعتباری حدود ۳۵ میلیارد ریال در مدت چهار ماه دیگر مصوبه سفر استاندار خوزستان به شهرستان شوشتر بود.

در جریان سفر استاندار خوزستان به شوشتر تاسیسات آب شهر شرافت با اعتباری بیش از ۸۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد