امروز

پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۵۳ قبل از ظهر

سایز متن   /

امام جمعه جدید شوشتر در آیینی با حضور جمعی از مسوولان استانی و محلی معرفی شد.

به گزارش تفکر جوان  زعیم حوزه‌های علمیه خوزستان در این آیین که در سالن مقام صاحب الزمان (عج) شوشتر برگزار شد گفت: امام جمعه پدر معنوی شهرستان و باید نسبت به اقوام و اصناف نگاه یکسانی داشته باشد.

آیت اله سید محمدعلی موسوی جزایری افزود: با توجه به شناختی که از امام جمعه جدید دارم خوشبختانه جاذبه بسیار بالایی دارند و به طور قطع در این مسیر موفق خواهد بود.

وی ادامه داد: مسوولان محلی باید در این مسیر امام جمعه را یاری دهند و برای برطرف کردن مشکلاتی همچون بیکاری در جامعه شبانه روزی تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان نیز در این آیین گفت‌: نماز جمعه از یادگارهای امام خمینی(ره) است و پس از پیروزی انقلاب اسلامی مورد توجه ایشان بود.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد افزود: در جامعه اسلامی سه اجتماع ” نماز جماعت” ، “حج” و “نماز جمعه” را داریم که نماز جمعه در این بین از همه اثرگذاری بیشتری دارد.

وی با بیان اینکه امام جمعه به تنهایی قادر نیست بار سنگین مسوولیت را به دوش بکشد و موفق باشد گفت:امام به همراهی مسوولان و مردم با خود نیاز دارد البته از سوی دیگر نیز امام جمعه باید در کنار مردم و مسوولان باشد.

امام جمعه جدید شوشتر نیز در این آیین گفت: به لطف خداوند و یاری مردم به ویژه جوانان آماده‌ایم تا در ۲ محور اساسی یکی بحث قرارگاه فرهنگی که امر رهبر معظم انقلاب است و دوم بحث شعار سال ، کارها را جلو ببریم.

حجت الاسلام محمدرضا حبیب پور افزود: در زمینه شعار سال باید همه مردم و اقشار به ویژه گروه‌های جهادی تلاش کنیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات مردم را حل و موجب رضایتمندی امام عصر (عج) را فراهم کنیم.

در این آیین حجت‌الاسلام محمد رضا حبیب پور به عنوان امام جمعه شوشتر معرفی و یاد و خاطره حجت‌الاسلام شکراله سلیمانی امام جمعه فقید شوشتر گرامی داشته شد.

پیش از این حجت‌الاسلام شکراله سلیمانی بیش از ۹ سال امامت جمعه شوشتر را عهده دار بود و دی پارسال در یک حادثه رانندگی دارفانی را وداع کرد.

علاوه بر شهر شوشتر در شهرهای گوریه و شرافت از توابع شهرستان شوشتر نیز نماز جمعه اقامه می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدرضا حبیب پور، مسوول ستاد مردمی کمک به سیل‌زدگان خوزستان ، مدیر سابق حوزه علمیه امام خمینی(ره) اهواز و تحصیل کرده سطح سه حوزه و دانشگاه امیرالمومنین(ع) است.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد