امروز

پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۵۲ بعد از ظهر

سایز متن   /

رییس هیات مدیره مجمع خیران سلامت دزفول گفت: خیران سلامت دزفول در طول ۱۰ سال گذشته، افزون بر ۲۱ واحد درمانی شامل اورژانس جاده‌ای، مرکز دیالیز، مرکز جامع سلامت و پایگاه سلامت با صرف ۳۰۰ میلیارد ریال احداث کردند.

علیرضا مجدی نسب با اعلام این خبر به خبرنگاران تفکر جوان ، افزود: فعالیت مجمع خیران سلامت دزفول از سال ۹۰ آغاز شد که در این مدت بودجه ۲۱ واحد درمانی شامل چند مرکز جامع سلامت، هشت پایگاه سلامت شهری و روستایی، سه خانه بهداشت، پنج اورژانس جاده‌ای ۱۱۵، و یک مرکز دیالیز توسط خیران تامین و توسط این مجمع ساخته شده ‌است.
وی مساحت واحدهای درمانی ساخته شده توسط خیران سلامت دزفول را  هشت هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: برای ساخت این واحدها افزون بر ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی با بیان اینکه این واحدها از صفر تا ۱۰۰ با هزینه خیران ساخته و تحویل دانشگاه علوم پزشکی دزفول شده اضافه کرد: خیران سلامت دزفول در تهیه تجهیزات مورد نیاز و درخواست دانشگاه علوم پزشکی نیز ورود کرده  و تاکنون چندین میلیارد ریال در این خصوص  اهدا کرده‌اند.
مجدی نسب افزود: کمک به سازمان‌های مردم نهاد سلامت از جمله بیماران دیابتی، ام اس و سایر انجمن‌ها از دیگر فعالیت‌های خیران سلامت دزفول بوده و اکنون نیز در حال رایزنی برای فعال شدن حوزه های جدید هستیم که بزودی  اعلام خواهند شد.
رییس هیات مدیره مجمع خیران سلامت دزفول ادامه داد: مجمع خیران سلامت دزفول از پارسال پابه پای دانشگاه علوم پزشکی دزفول در مقابله با ویروس کرونا، فعال بوده و در ۹ ماه نخست پارسال، ۱۳ میلیارد ریال برای مبارزه با کرونا هزینه کرد که این اقدامات شامل تامین ماسک، گان و سایر نیازمندی‌ها بود.
مجدی نسب افزود: از سه ماه پیش نیز با آغاز موج جدید کرونا، خیران نیازمندی های بیمارستان بزرگ دزفول را تامین کرده و در یک هفته گذشته نیز یک پویش همدلی زیرنظر مجمع خیران و سازمان نظام پزشکی دزفول بین جامعه پزشکان آغاز شده و کمک‌های مالی نقدی خوبی در اختیار قرار گرفت.
وی ادامه داد: در روزهای اخیر، ۶ کولر ۶۰هزار، ۳۰ یخچال، مقداری کپسول اکسیژن و سایر تجهیزات توسط خیران سلامت دزفول تامین و در اختیار بیمارستان بزرگ دزفول قرار گرفت.

وی از خیران سلامت خواست برای ورود به این کار خیر و هرگونه کمکی با این مجمع هماهنگ باشند تا تجهیزات موردنیاز درخواست شده توسط بیمارستان دزفول تهیه و در اختیار بیماران قرار گیرد.

شهرستان دزفول هم اکنون در شرایط قرمز کرونایی قرار دارد.روزانه تست کرونای ۲۵۰ تا ۳۵۰ نفر در این شهرستان مثبت ثبت می‌شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد