امروز

پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۱:۰۰ قبل از ظهر

سایز متن   /

استاندار خوزستان گفت: نحوه و چگونگی برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان و کنکور دراستان بر اساس دستورات و مصوبه ابلاغی ستاد ملی کرونا خواهد بود.

به گزارش تفکر جوان قاسم سلیمانی دشتکی  در شورای آموزش و پرورش خوزستان در سرسرای استانداری بیان کرد: در کنار ابلاغیه ستاد ملی کرونا از دیدگاههای دانشگاه علوم پزشکی اهواز بر نحوه برگزاری و رعایت پروتکل های بهداشتی و آموزش و پرورش نیز استفاده خواهد شد و پیشنهادات به صورت یک شیوه نامه در ستاد استانی مدیریت کرونا بررسی و نتیجه نهایی اخذ خواهد شد.

وی گفت: به زودی بعد از تهیه این شیوه نامه ها و دریافت دستور ستاد ملی کرونا نحوه برگزاری امتحانات نهایی دانش آموزان و کنکور در ستاد استانی مدیریت کرونا مورد بحث و نتیجه گیری قرار خواهد گرفت.

استاندار خوزستان در ادامه با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه های مربوطه برای شناسایی افراد بیسواد در استان بیان کرد: دستگاه هایی همچون ثبت احوال، مخابرات و برنامه ریزی تا ۲ هفته دیگر باید اطلاعات مورد نیاز آموزش و پرورش استان را در خصوص شناسایی افراد بیسواد تهیه کنند.

تجلیل از معلمان پرتلاش ، برتر و فداکار خوزستان در هفته معلم 

معاون پژوهش و برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در هفته گرامیداشت مقام معلم امسال مقرر شده است که از ۹۵ معلم پرتلاش و برتر ، ۴۵۱ معلم پرتلاش منطقه ای، ۳۴۴ معلم با فداکاری ویژه، ۱۸۵ معلم فعال در شبکه شاد و ۱۲۲ معلم با جلوه ویژه تقدیر و تجلیل شود.

حرج چلداوی بیان کرد: همچنین دیدار با خانواده شهدا فرهنگیان با رعایت پروتکل های بهداشتی و دیدار با خانواده فرهنگیانی که بر اثر کرونا جان خود را از دست داده اند از دیگر برنامه های هفته معلم خواهد بود.

معاون پژوهش و برنامه ریزی و نیروی انسانی اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: تجلیل و تقدیر از معلمان در هفته معلم امسال به دلیل کرونا به صورت مجازی و ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد و از شرکت ها و دستگاه های مختلف انتظار داریم در اهدای جوایز و هدیه به معلمان برتر آموزش و پرورش را یاری کنند.

۱۲ اردیبهشت ماه روز بزرگداشت مقام معلم است که به مدت یک هفته برنامه هایی در این خصوص برگزار می شود.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد