امروز

جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳

  ساعت

۱۸:۵۱ بعد از ظهر

سایز متن   /

رئیس حوزه هنری خوزستان گفت : ۹ چهره برتر هنری استان در حوزه های فرهنگی ، هنری و انقلابی که سال گذشته فعالیت تاثیرگذاری داشتند، به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت شهید اهل قلم مرتضی آوینی تقدیر شدند .

شهباز گهرویی در گفت وگو با خبرنگار تفکر جوان اظهار داشت : این افراد در یک سال گذشته در رشته‌های مختلف هنری آثار فاخر و تاثیرگذاری را تولید کرده و به لحاظ کمی و کیفی فعالتر بودند .

وی با اشاره به برنامه ریزی برای  تقدیر در سه بخش پدیده و چهره‌های نوظهور، پیشکسوتان و چهره‌هایی که در یک سال گذشته کارهای ویژه و تاثیرگذاری داشتند ، گفت : در بخش پیشکسوتان از کاظم پوره در حوزه موسیقی، قاسم آهنین‌جان در حوزه ادبیات و محمدعلی باشه‌آهنگر در حوزه سینما و هنرهای تصویری مورد تقدیر قرار گرفتند و از خانواده زنده‌یاد احمد یلالی در حوزه ادبیات پایداری نیز تجلیل شد.

گهرویی تصریح کرد: در بخش پدیده‌های نوظهور و چهره‌های برتر سال نیز از حسین حاتمی در بخش هنرهای تجسمی، سید مرتضی سبزقبا در حوزه سینما، علی موجودی در حوزه ادبیات پایداری، بهنام کاوه در حوزه هنرهای نمایشی و مرتضی حیدری آل‌کثیر در بخش ادبیات تقدیر به عمل آمد .

برنامه‌های هفته هنر انقلاب اسلامی از ۱۷ تا ۲۵ فروردین ماه به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت شهید اهل قلم مرتضی آوینی در خوزستان برگزار شد.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد