امروز

شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳

  ساعت

۰۵:۲۷ قبل از ظهر

سایز متن   /

رییس مجمع نمایندگان خوزستان در مجلس شورای اسلامی گفت: حادثه نطنز، مانعی در روند انجام مذاکرات برجام ایجاد نخواهد کرد و فعالیتها با جدیت ادامه خواهد داشت.

سیدکریم حسینی در گفت و گو با تفکر جوان اظهار داشت: خصومت دشمنان ما در همه حوزه ها به ویژه در حوزه هسته ای تاکنون به اشکال مختلف برای همه ملت و جهانیان ثابت شده است.

وی افزود: مخالفت‌های علنی در رابطه با حق مسلم کشورمان برای رسیدن به فناوری هسته ای و استفاده های صلح آمیز مترتب بر آن ، به شهادت رساندن دانشمندان زبده این صنعت که نشان علمی کشور هستند، جزو دشمنی هایی بوده که از روز اول توسط بدخواهان این نظام صورت گرفته است.

رییس مجمع نمایندگان خوزستان با بیان اینکه این گونه اقدامات و تعرضهایی که در تاسیسات هسته ای صورت می گیرد دشمنی ها را بیشتر نمایان می کند گفت: آنها دوست ندارند که کشورمان به این درجه علمی و فناوری حوزه های مختلف برسد.

وی افزود: ایجاد مانع، جلوگیری از پیشرفت و توسعه یافته های علمی کشور همواره مدنظر دشمنان ما بوده و در این راستا تحرکات مذبوحانه خود را ادامه می دهند در حالی که باید بدانند اینگونه حرکات هیچ تاثیری در روند پیشرفت کشور به ویژه در حوزه هسته ای نخواهد داشت.

حسینی بیان کرد: اگر چه بر اثر این خرابکاری ممکن است خسارتی هم وارد شده باشد اما  دراین صورت هم دستگاههای پیشرفته تری جایگزین می شوند و مسیر فعالیتهای ما همچنان ادامه پیدا می کند.

وی گفت: سیاست های ما در رابطه با ادامه روند برجام مشخص است و تا زمانی که طرف مقابل به تعهدات خود بدون هیچ کم و کاستی عمل نکند و راستی آزمایی نشود به هیچ وجه مواضع کشورمان در خصوص مذاکرات برجام تغییر نخواهد کرد.

به گزارش ایرنا بامداد یکشنبه ۲۱ فروردین ماه بخشی از شبکه برق تاسیسات غنی سازی شهید مصطفی احمدی روشن نطنز دچار حادثه شد که علل آن در دست بررسی است.

رییس سازمان انرژی اتمی با بیان اینکه سرنخ‌های خرابکاری در سایت نطنز پیدا شده است، گفت: سیستم برق اضطراری سایت همین امروز راه اندازی شده و بقیه امور هم پیش خواهد رفت.

اشتراک گذاری در فیسبوک اشتراک گذاری در توییتر اشتراک گذاری در گوگل پلاس
برچسب ها:
دیدگاهها

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

- کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
- آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد